Midnight Passion

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2310
Artikelnaam: Midnight Passion
Bruto Gewicht: 1640
Netto Kruitgewicht: 240
Aantal Schoten: 20 schots
Effectomschrijving: 40 Schots cake met zilveren, groene en gouden glitter met crackling en gouden staarten
Tijdsduur: 15-20 sec
Stijghoogte: 25-30 meter
Richtprijs: 30,00

34953865.846252b3.640.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effectomschrijving: 20 schots fanshape cake met gouden staarten, gouden palm effecten en wisselende kleuren glitter met een breed effect.
Brandtijd: 20 s.
Effecthoogte: 30 m.

Nieuwe foto waar 20shots op staat
Bekijk bijlage 20489

Deze pot wordt gratis verstrekt bij besteding van 75,- tot 200,-. Hij is ook los te koop €30,-.
Meestal hebben gratis potten een behoorlijk hoog zaad gehalte, maar deze is top, ook voor €30,-

Laat ik er nu net 3 hebben dit jaar.. Alledrie tegelijk is wel een aanrader dus? :p Heb je ze nog uit elkaar gezet of alledrie naast elkaar? Zal eens kijken of er iemand wil filmen dit jaar..

Leuke pot, maar niet zo overtuigend als dat hij in de promofilmpjes te zien is. Kreeg hem gratis bij een bestelling, zou hem zelf in ieder geval niet aanschaffen. In de film is het goud niet echt goed te zien. Verdween wel snel, ondanks matig windje.

Na het zien van het filmpje van bomber zou ik zeggen nee, dan kun je voor 20 euro toch beter krijgen.

Aanrader voor 20 euro?

Nee!

Het is op zich wel een aardige cake hoor, maar ik heb hem al een paar jaar voor een tientje kunnen kopen.
Meer zou ik er persoonlijk ook niet voor geven.
De effecten zijn op zich oké, maar de "wow"-factor van een fanshape ontbreekt hier.

Deze 2x gehad als de vervanger van Palm Sensation. Ik kan hem niet echt op kwaliteit beoordelen aangezien deze na twee schoten al omviel richting het publiek en we het op een rennen moesten zetten. Deze cake is gewoon te hoog voor zijn smalheid, erg onstabiel daardoor. Ik heb er nog één in mijn schuur staan, dat wordt volgend jaar goed vastzetten maar.

Ik vond hem best aardig , was hier 3 halen 1 betalen ( 29.95 ) . Kheb hem doorgelont eerst 1 en toen 2 tegelijk . Als die dit jaar weer in de 3 = 1 actie zit haal ik hem weer .

Back
Bovenaan