Midnight Mania [Uitloop]

Aan bovenstaand filmpje en de nieuwe product video te zien hebben ze hem veranderd.
Eerst zaten deze effecten na elkaar en nu door elkaar.

Had deze cake in de aanbieding vorig jaar, zeer leuke cake grote uitwerkingen.
In deze prijsklasse zit die goed thuis meer is tie niet waard

Ai..dit is toch wel jammer. Wat mij betreft absoluut geen verbetering. Effecten lijken minder groot(?) dan voorheen, het om-en-om schieten (incl effect oude finale) vind ik persoonlijk niet mooi en de finale lijkt verdwenen. Hopen op een oud productiejaartje want het was een echte topcake.

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Cake is mij niet bijgebleven. Dat is een veeg teken. Boeketten waren te klein voor dit bedrag. Ik zou hem niet aan willen raden.

Blijft een schitterend ding. Camera redelijk dicht bij de cake gezet om de mine goed te laten zien. Boeketten hadden trouwens wel wat groter gemogen.

Dit blijft zeker een mooie cake! De boeketten zijn niet zo heel groot, maar de burst is wel lekker hard en de effecten zijn gewoon mooi.

Ik had de vorige versie die ik gelukkig ook mooier vond. Bij mij schoot hij namelijk eerst alle brocade crown boeketten en daarna pas golden willows met roze tips!

Toch wel erg vreemd...ik had zeker geen oude versie, want had blauwe ipv paarse tips maar wel in de oude schietvolgorde... Vond hem nog prima presteren!

Op de video met aansluitend Gold Rush en Pyro's Delight, helaas niet helemaal scherp gefilmd.

Ik had goede hoop op 2 stuks oude versie hiervan, helaas 2x de nieuwe versie dus dat was wel de tegenvaller van de avond, omdat die 7 gouden boeketten het voor mij doen.
Die blauwe tips hierboven zien er gaaf uit, bedankt voor het filmpje.

Toch wel erg vreemd...ik had zeker geen oude versie, want had blauwe ipv paarse tips maar wel in de oude schietvolgorde... Vond hem nog prima presteren!

Op de video met aansluitend Gold Rush en Pyro's Delight, helaas niet helemaal scherp gefilmd.

Deze 2015 versie had ik ook, prima cake verder maar toch raar hoe ze het voor elkaar krijgen deze te veranderen. Leuk om te zien dat out of focus filmen de kleuren altijd beter benadrukt.

Back
Bovenaan