Meter-pakket

Ik denk dat je voor die €50 die dit pakket kost iets best aardigs in huis haalt...
Het is een behoorlijk compleetplaatje zo...
Wel denk ik dat dit pakket vooral geschikt is voor mensen die niet meer dan 50 euro willen uitgeven... als je daarnaast nog allerlei goede potten uitzoekt denk ik dat je een beetje bedrogen uitkomt met deze potten en pijlen...
Over de potten en pijlen zelf:
Veel verschillende leuke effecten vooral de eerste vind ik erg goed...
Afsteekvolgorde begreep ik niet zo maar dat heb ik eigenlijk nooit echt begrepen...
:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een aanrader, maar niet iets om je geld aan uit te geven als je kwaliteit zoekt.
Je bent leuk bezig met 7 gevarieerde potjes voor een relatief laag bedrag.
Ik vindt hem sowieso beter dan het Mines & Candles pakket, dat 52.50 kost.:wink:

Dit is wel een aanrader, maar niet iets om je geld aan uit te geven als je kwaliteit zoekt.
Je bent leuk bezig met 7 gevarieerde potjes voor een relatief laag bedrag.
Ik vindt hem sowieso beter dan het Mines & Candles pakket, dat 52.50 kost.:wink:

ik ga m dit jaar nemen :)

nog even mijn youtube filmpje.
afsteekvolgorde is niet duidelijk.
zit muziek in het filmpjes, dus als je wil, zet het geluid aan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had em dit jaar het zijn wel goede potjes voor 50 euro maar de pijlen waren niet zo goed maarja voor 50 euro was het een goed pakket!

Ik had em dit jaar het zijn wel goede potjes voor 50 euro maar de pijlen waren niet zo goed maarja voor 50 euro was het een goed pakket!

had dit pakketje om de voor avond mee op te vulen,
maar ik vond de pijlen redelijk goed, vooral voor die grootte :)

ja het wordt ieder jaar duurder nitraat12
want ik zal ook nog eventjes vertellen dat er van die rot mensen zijn die tegen dat ow zo fijnstof tegen zijn
die dus consumenten vuurwerk willen afschaffen.
wel erg handig dat ze dat doen dan vallen er meer gewonden dan ooit ter voren
en die mensen moeten gewoon hun mondje houden vindt ik want dat soort lui moeten ook dan niet in een auto rijden ook niet hybride auto's

kortom na de crisis moet men nog meer gaan betalen

Back
Bovenaan