Met welke cake wil jij de show stelen om 00.00 ?

ik kijk altijd rond om 12 uur, en natuurlijk één glaasje bubbels(pas na 2 uur ga ik los qua alcohol), gelukswensen etc.
De reden dat ik zelf niet echt afsteek om 24:00 is omdat ik mijn vuurwerkshowtje meestal al om 22:00 houd, dan kunnen mijn vrienden er tenminste bij zijn (die zijn om 24:00 thuis). Ook stoken de mensen die 4 huizen verder wonen elk jaar duizenden euros aan profblokken etc weg, die zijn veel mooier dan de producten die ik kan betalen xD

ik geniet zelf eerst even 15 minuten van de complete chaos, als je dan zelf ook gaat stoken zie je daar helemaal niks meer van nml.

we bouwen de laatste jaren een showtje van +/- 7 minuten en dan rond een uurtje of half 1/1 als iedereen al klaar is met stoken.

eerst rustig opbouwen en daarna compleet los :D daarna valt alles in het niet dus los stoken hou ik tegenwoordig voor gezien.

Laatst bewerkt:
Ik twijfel nog een beetje, om compleet los te gaan om twaalf uur of rustig op te bouwen. Het is namelijk ook wel mooi dat het totale chaos is overal om 00:00...

ik geniet zelf eerst even 15 minuten van de complete chaos, als je dan zelf ook gaat stoken zie je daar helemaal niks meer van nml.

we bouwen de laatste jaren een showtje van +/- 7 minuten en dan rond een uurtje of half 1/1 als iedereen al klaar is met stoken.

eerst rustig opbouwen en daarna compleet los :D daarna valt alles in het niet dus los stoken hou ik tegenwoordig voor gezien.

Voor mij geldt exact hetzelfde! Tevens vertrouw ik andere vuurwerkstokers om 00.00 nooit helemaal. Als ik dan sta te fakkelen heb ik de hele tijd het idee dat ik meer moet oppassen voor andermans vuurwerk dan voor mijn eigen show. Aangezien je met het fakkelen toch concentratie nodig hebt, wacht ik liever even tot de kust veilig is.

met zoveel chaos en dan zelf ook een showtje doen dat is niet echt fijn en dan lopen ze wel te miepen over al het illigale spul maar als ik dan om 00:00 zie dat dronken buren fontijnen en cakes op het dak van een auto zetten Tja......

Ik ga meestal pas een paar drankjes doen als ik geen vuurwerk meer afsteek, dan weet je tenminste ook wat je doet en ben je nog scherp.

Voor mij geldt exact hetzelfde! Tevens vertrouw ik andere vuurwerkstokers om 00.00 nooit helemaal. Als ik dan sta te fakkelen heb ik de hele tijd het idee dat ik meer moet oppassen voor andermans vuurwerk dan voor mijn eigen show. Aangezien je met het fakkelen toch concentratie nodig hebt, wacht ik liever even tot de kust veilig is.

Met men finale van 12*nitrate cake, s
6* chry crackeling en 12* de mjolnir.
en als rust moment een waterval van 18meter.
waarna het nog een paar minuten los gaat met ander materiaal.

Begin rustig aan rond half 1.
Eerst genieten van de totale chaos om me heen.
Ik zit zelf te denken om te openen met een massive en een skypalm gecombineerd.
Om vervolgens over te stappen op een doorlonter van de mega cauliflower/nem moon en titanium thunder
Daarna gewoon lekker verder stoken en we zien wel waar het schip strandt.

Wat ik bewaar tot 00:00 uur is:
-Triple trouble
-geisha Super nova
-New moon
-Sky palm
-geisha showbox 1

Wat ik voor 00:00 uur schiet is:
-Sky samurai
-Joy ride
-Killer instict
-We like it
-Stars over paris
-Mojo magic
-Cruelty

Ik schiet altijd grotendeels voor 12 uur af. En bewaar een paar toppers waarvan ik denk dat het publiek het mooiste vind :)

Het zal dit jaar de New Moon van Royal worden, wat ik wel 1 van de meest spectaculaire consumenten cake's vind.

Back
Bovenaan