Mensen, hier maar even wat positiefs over vuurwerk neerzetten

Beetje een tegenstrijdig stuk. Een verbod op knalvuurwerk is er al en toch heeft Loed nog last van knalvuurwerk. Helpt een verbod dus?

Simpel: (consumenten/sier) vuurwerk is legaal en mag gewoon (op de daartoe aangewezen tijden) afgestoken worden
Knal (‘vuurwerk’) is verboden en dus zeker geen (consumenten) vuurwerk en mag NOOIT afgestoken worden. Wat mij betreft mag het dan ook de naam vuurwerk niet meer hebben gewoon om de verwarring te voorkomen. En de discussie over verbieden kan van de baan.
Ik ben tegen hondenstront maar zie dasr geen artikelen over in een krant. Lol
Ofwel, stoppen met zeuren en de wet volgen, is prima zo.

Ik snap het niet...
Waarom zien de mensen niet in dat de zware klappen die ze vanaf oktober horen, illegaal vuurwerk is
Wat heeft het Nederlandse siervuurwerk hier mee te maken.
Kan mij hier zo over opwinden he..

Ik snap het niet...
Waarom zien de mensen niet in dat de zware klappen die ze vanaf oktober horen, illegaal vuurwerk is
Wat heeft het Nederlandse siervuurwerk hier mee te maken.
Kan mij hier zo over opwinden he..
Dat is het net, JIJ snapt het juist wel.
Men probeert een link te leggen tussen iets legaals en iets illegaals want dan hebben ze zogenaamd een punt.
Ze zijn eigenlijk tegen iets legaals en halen iets illegaals erbij om hun gelijk te halen.
Ik ben tegen harddrugs, alcohol is ook drugs. Zelfde principe. Waar zijn die moraalridders dan? In de kroeg zeker, hypocrieten!
Overigens dorst, effe biertje! 😬

Trouwens welk ei noemt zn kind nou loed.
LUL werd waarschijnlijk door de ambtenaar bij het gemeentehuis geweigerd tijdens de aangifte van de geboorte 😂

Overigens wil ik wel even reageren op een paar stukjes tekst van dat artikel,dus bij deze:

Waar zijn we in godsnaam mee bezig! In dit land waar Zwarte Piet niet meer mag bestaan en nog meer onzinnige zaken waarmee de politiek bezig is.
Hij vind het dus flauwekul dat zwarte piet niet meer mag,als ik t goed lees,indien waar,dan zit er tenminste nog 1 hersencel op de juiste locatie.

Dit is misschien een traditie die heel snel de kop ingedrukt moet worden.
In het kader van tradities denk ik dat hij is moet stoppen met het wensen dat er nog meer tradities omzeep geholpen worden.:d

En dan heb ik het niet eens over verdwaalde vuurpijlen waardoor huisbranden ontstaan,
Geen idee waar hij nog vuurpijlen ziet,maar die zijn al even illegaal,en veroorzaker van huisbranden ?
Steekt hij ze af in z'n woonkamer dan ?
Anders lijkt me dit toch echt nonsens.:bonk:

Ook huisdieren en vee hebben veel stress.
Huisdieren nemen het gedrag meestal over van hun baasje,dus is t baasje relaxt en niet gestrest tijdens het afsteken van vuurwerk,dan zal het huisdier dat meestal overnemen.

En niet te vergeten: de extra luchtvervuiling waar we ons zo druk over maken.
Als je echt iets aan lucht vervuiling wil doen,dan moeten alle fabrieken dicht,alle vliegtuigen aan de grond blijven en auto's moeten verboden worden.🤔

En wie ruimt de rommel op?
Als je een beetje fatsoen in je donder hebt,dan doe je dat als afsteker van dat vuurwerk zelf,dus wat is je probleem ??

Ik wil me graag sterk maken voor onze huisdieren om ’vuurwerkterreur’ in Nederland definitief te weren.
Ik wil me graag sterk maken om het te laten verbieden dat mensen onzin en ongefundeerde dingen roepen of laten publiceren in een krant of op tv.
terreur met vuurwerk bestaat (nog) niet,maar als je per ongeluk een paar liefhebbers in je straat hebt wonen en ze weten wie jij bent,dan heb je wel kans dat het uitgevonden gaat worden bij je voordeur 😂;)

Back
Bovenaan