Megavondst illegaal vuurwerk in Tilburg: ‘Wat bezielt hem?!’

Het begint op een heksenjacht te lijken op deze manier. Wou dat ze met pedofielen zo adequaat waren.

Wat hem bezielt?

Een passie voor vuurwerk en geen mogelijkheden om hier (legaal) vorm aan te geven.
Wat bezielt iemand om een ander die mogelijkheid te ontnemen?

Die postbode. Weer zo'n lul die begint over Enschede. De gemiddelde Nederlander is nog te dom om te poepen.

Tsja, veel mensen zijn momenteel in angst als ik zo om mij heen kijk. Angst neemt het vermogen om zaken helder te zien weg.

Als de media dan een paar dagen lang roeptoetert dat 900kg een hele woonwijk heeft weggeblazen. Dan snap ik dat mensen bij 90 kg denken dat op z'n minst een flatgebouw op instorten staat. En dan snap ik nu de reactie van deze man ook wel. Want zo lang geleden is dat stuk over 900kg niet geweest geloof ik. Wederom de kracht van de media en herhaling.

Het nadeel is dat die mensen nooit (of niet vaak genoeg) de moeite hebben genomen om consumentenvuurwerk af te steken en een legaal zwart rotje aanzien voor een stuk C4.

Het begint op een heksenjacht te lijken op deze manier. Wou dat ze met pedofielen zo adequaat waren.

Was er niet iemand die een pedo handboek niet strafbaar vond? Ik zie de link wel dat men daar ogenschijnlijk dan weinig mee doet. Als het geen prioriteit heeft,.

Back
Bovenaan