PyromegaGronau VWC lid zaterdag om 21:36 #1 Artikelnummer: MF139-HQ Artikelnaam: Dragon Bruto Gewicht: ... kg Netto Kruitgewicht: 1820 g Klasse: F2 Aantal Schoten: 139 schoten Effectomschrijving: ... Tube diameter: 25+30mm Kartoninhoud: 1/1 Tijdsduur: 70 seconden Stijghoogte: ... Adviesprijs:
Artikelnummer: MF139-HQ Artikelnaam: Dragon Bruto Gewicht: ... kg Netto Kruitgewicht: 1820 g Klasse: F2 Aantal Schoten: 139 schoten Effectomschrijving: ... Tube diameter: 25+30mm Kartoninhoud: 1/1 Tijdsduur: 70 seconden Stijghoogte: ... Adviesprijs:
T thermite VWC lid Gisteren om 12:06 #2 Mooie bak zo op film! De laatste 20 seconden spreken mij het meeste aan
PyromegaGronau VWC lid Gisteren om 14:17 #3 thermite zei: Mooie bak zo op film! De laatste 20 seconden spreken mij het meeste aan Klik om te vergroten... Dit is één van de nieuwere producten. Er volgt nog meer alleen zijn we nog in afwachting van de video’s.
thermite zei: Mooie bak zo op film! De laatste 20 seconden spreken mij het meeste aan Klik om te vergroten... Dit is één van de nieuwere producten. Er volgt nog meer alleen zijn we nog in afwachting van de video’s.