Mega vuurwerk elke zaterdag in september - Malieveld - Den Haag

Torrr

VWC lid
Mega vuurwerk elke zaterdag 8, 15 en 22 september om 22.00 uur - Malieveld - Den Haag

Even wat researsch op google gedaan, ik denk dat dit te maken heeft met de haagse kermis die van 8 tot en met 23 september plaats zal vinden, de kermis staat opgesteld op het malieveld.

Even wat researsch op google gedaan, ik denk dat dit te maken heeft met de haagse kermis die van 8 tot en met 23 september plaats zal vinden, de kermis staat opgesteld op het malieveld.

Klopt helemaal Casper met wat je zegt, thnx voor de aanvulling.

Waar is de megashow dan?

Die heb je toch kunnen zien en let wel dat wat voor de een mooi vuurwerk is voor de ander tegenvalt, en dat ook niet iedereen naar grote shows gaat en dus " verwend " is met prof shows met shells etc.
Ik vind dit showtje voor een kermis vuurwerk dan ook best redelijk te noemen.

Laatst bewerkt:
Je moet het ook niet zo serieus nemen al die benamingen.
Vooral als moderator moet je dat weten, al begrijp ik dat je sarcastisch bent.
Toch is het zoals Torr al zei, pure verwenning voor ons als freak dat wij bij vele shows waar we komen, dikke shells/blokken etc de lucht zien laten kleuren.
Dus een megavuurwerkshow is natuurlijk commercie en daarnaast vind de gewone burger het wel mooi.

Precies hetzelfde als met Scheveningen, freaks lachen om dat vuurwerk... Mensen die daar zijn, vinden dat vuurwerk mooi en ze weten niets van 'dat bedrijf die vuurwerk shows voor andere landen schiet'. Boeit ze niet en zal ze nooit boeien, als ze maar van vuurwerk kunnen genieten aan het strand in de zomer. Perfect toch?

Denjo,

Ook freaks kunnen van Scheveningen genieten hoor. Ik geniet heerlijk als het mooi weer is en ik met een biertje op het strand lig. Het vuurwerk is dan toch bijzaak. Maar wel een leuke bijzaak :p

Denjo,

Ook freaks kunnen van Scheveningen genieten hoor. Ik geniet heerlijk als het mooi weer is en ik met een biertje op het strand lig. Het vuurwerk is dan toch bijzaak. Maar wel een leuke bijzaak :p

Zo bedoeld Denjo het ook Danny en zo bedoel ik het ook, en ik kan van een leuke kermis show nog steeds heel erg genieten en vaak is het sfeertje wat er om heen hangt best wel aangenaam.

Gisteren naar deze show toe geweest :-)

462384_374567715952809_648018530_o.jpg

475350_374567695952811_142908970_o.jpg

418534_374567652619482_1975636665_n.jpg

60685_374567675952813_254773688_n.jpg

Back
Bovenaan