Mega Mine [Uitloop 2023]

5x Mega Mine Fanshape

5x Mega Mine Fanshape

Ik was erg te spreken over deze mega mine, Wat een ongelofelijk groot ding..
hieronder de video van 5x megamine in fanshape inclusief boze buurvrouw!!
(Ik had de dame in kwestie niet gezien en al helemaal niet dat ze een hond bij had)

Bekijk bijlage 1597595

Bekijk bijlage 1597596

Hahaha prachtig. Een kleine glimlach kon ik toch niet onderdrukken 🤪

Groeten uit Helmond

Heerlijk mooi sierproject met allemaal Broekhoff en Magnum vuurwerk producten. Eerst rustig sierlijk beginnen met de sky blue crossette, om dan een stevige waaier in te zitten (golden willow mine with blue pearl) met de blauwe pearls als brug met de crossette cakes. En dan afsluiten met stevig goud in de vorm van 3x de mega mine. Helaas niet veel meer kunnen bemachtigen, anders had ik er 5x van gemaakt. Vooral de waaier vond ik zo ontzettend sterk in de straat, echt goed uitgewerkt.

Heerlijk mooi sierproject met allemaal Broekhoff en Magnum vuurwerk producten. Eerst rustig sierlijk beginnen met de sky blue crossette, om dan een stevige waaier in te zitten (golden willow mine with blue pearl) met de blauwe pearls als brug met de crossette cakes. En dan afsluiten met stevig goud in de vorm van 3x de mega mine. Helaas niet veel meer kunnen bemachtigen, anders had ik er 5x van gemaakt. Vooral de waaier vond ik zo ontzettend sterk in de straat, echt goed uitgewerkt.

Volgens mij is dit niet de golden willow mine with blue pearl, maar de blue mine with golden spider tail.
Het zou goed kunnen dat het wel de doos van de blue pearl betrof, want dat was bij ons ook het geval.
Maar de video van de blue pearl is toch heel anders, terwijl die van de golden spider goed overeen komt met bovenstaande uitwerking.

Blue pearl:

Mailtje over gestuurd naar broekhoff, maar daar kwam maar minimaal reactie op.
Hopelijk hebben ze de overgebleven boxen uit deze batch nu wel goed gelabeled, anders krijgen er nog een aantal mensen een box die ze niet besteld hebben.

Desalniettemin een mooi project, flutsjah.
Al denk ik dat 'ie met de blue pearl nog net wat beter uit de verf was gekomen met die blue crosette ervoor.

Back
Bovenaan