Meeting 2010 Vuurwerk Orthen

moontan

VWC lid
Ook dit jaar gaat Vuurwerkcrew in samenwerking met Vuurwerk Orthen een grootse meeting organiseren.
Namens Vuurwerkcrew heb ik een afspraak gemaakt met Marchel voor een eerste bespreking op vrijdag 7 mei a.s.
Mochten jullie ideëen hebben om de meeting nog grootser te maken dan zijn die uiteraard van harte welkom
We houden jullie van tijd tot tijd op de hoogte van nieuwtjes over de meeting. En stel gerust vragen als die er zijn.

Namens Fred en Marchel alvast bedankt voor jullie aandacht

Vorig jaar heb ik dit helemaal over het hoofd gezien. (was toen niet echt actief hier:p) Dus dit jaar ben ik wel van plan om te komen, misschien in combinatie met de demo? (was vorig jaar toch zo?)

Vorig jaar heb ik dit helemaal over het hoofd gezien. (was toen niet echt actief hier:p) Dus dit jaar ben ik wel van plan om te komen, misschien in combinatie met de demo? (was vorig jaar toch zo?)

Ook dit jaar ga ik weer mijn uiterste best doen om een demo voor elkaar te krijgen,En mischien wel >Als mijn idee lukt een hele mooie< demo.

gr
Marchel

Ook dit jaar ga ik weer mijn uiterste best doen om een demo voor elkaar te krijgen,En mischien wel >Als mijn idee lukt een hele mooie< demo.

gr
Marchel

nog een mooiere demo?
vorrig jaar schoten jullie de finale als bezetenen!
alles wel tig tegelijk!
maar ja het zou mooi zijn!
tip: vraag een kleine bijdragen van 5e dan kan er nog meer bier bij zijn:D
tja was zo snel op:wink: whahah
maar het was gezellig en dat is het alle belangrijkste!
ook de wedstrijd (of iets dergenlijks) moet je er in houden!
was eigenlijk nog best wel leuk!

Waarom het voor mij vorig jaar de moeite waard was om zo'n end te reizen, was vanwege het feit dat het (toen) nieuwe merk Royal geschoten werd. Door zo'n nieuw merk waar nog geen ervaringen mee zijn te schieten en showen, maak je het aantrekkelijk om toch van ver te komen. Voor een dertien in een dozijn demo ga ik niet stad en land afreizen.
Mijn advies is dus: zorg dat de demo om minstens één vlak uitblinkt. Vorig jaar was dat door het tonen van veel producten van een nieuw merk. Maar het kan ook door een sublieme finale, of door het tonen van veel nieuwe producten.

PS: hopelijk dit jaar betere locatie om het af te schieten?

Ik vond het afgelopen jaar een zeer gezellige meeting, leuke demo met een snoeiharde en vooral lange finale. De lokatie was inderdaad niet optimaal, maar dat had ook zijn redenen blijkbaar en dan moet je toch iets.
Zal zeker proberen dit jaar weer aanwezig te zijn!

Voor de liefhebbers hier nog de finale van de demo van afgelopen jaar:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:p

Dit jaar zal(mits er een demo geregeld kan worden)geprobeerd worden om deze te schieten op het sportpark aan de overzijde bij Orthen,Dat is een kleine 500mtr lopen

En idd probeer ik iets exclusiefs te fixxen.

Laatst bewerkt:
zou mooi zijn 1975.
nieuwe producte van royal...
of beter gezecht mischien wel de hele serie rubro erbij.
of bonn.
dat moet mooi worden!

Marchel, het zou natuurlijk geweldig zijn als er een demo gaat komen, ik hoop dat jij je daar hard voor wil gaan maken. Dan kunnen we het succes van vorig zeker zeker gaan herhalen. Een meeting an sich is natuurlijk leuk en gezellig maar een real life show maakt het gebeuren helemaal af.
Ik zal mij voornamelijk bezig gaan met andere zaken, met leuke onderwerpen die de meeting leuk zullen gaan onderbreken.
Ik verwacht al met al een nog leukere meeting dan vorig jaar en ik verwacht zeker een nog grotere opkomst dan in 2009.

Dit klinkt allemaal weer heel goed. Was er vorig jaar helaas niet bij, maar dat schijnt super geweest te zijn. Ik ga dan dit jaar ook mijn uiterste best doen om hierbij aanwezig te zijn :)

dus fred we kunnen weer een m ooi verhaal en een quiz tegemoet zien komen?
ik wacht af en ben benieuwd!
wens je succes en als me iets te binnen schiet laat ik het uiteraard weten!

Ik en vuurwerkk14 zijn hier sowieso bij!
Het was vorig jaar echt reuze gezellig en de demo maakte het helemaal af!
Behalve de heenweg naar de demo was minder leuk :p
Vorig jaar was het helaas een mindere opkomst i.v.m. de verwachtte regenbui, ik hoop dan ook dat het dit jaar nog een grotere opkomst treft.
Maar dat zal wel goed komen:)

2010 wordt het jaar van de meetings.
5 mei Hilversum, 26 juni Baarn en dan in hoogseizoen deze meeting.
Ik heb er zin in!

och een quiz is altijd leuk....als er tenminste weel gratis vuurwerk voor de winnen valt :D wehehe
Maar een demo zo weer super zijn, dan denk ik er ook nog eens over na om de lange reis te maken...als het lukt en ik er de tijd voor heb iig :D

Mooi dat er weer een meeting komt.
Ik meld mij bij deze dan ook al vast aan:wink:

Dinsdag 25 mei a.s. de de eerste bespreking met Marchel over de invulling van de meeting voor dit jaar.
En ik ga niet alleen voor de meeting naar Den Bosch toe.
De vrouw van Marchel heeft bijzondere lekkere Viatnemese loempia,s, die zijn niet te versmaden.
We,ll keep you informed.

Ik ben er wel mee doende maar momenteel is het even kijken of er een meeting komt.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen/plannen.

Waarschijnlijk zal er wel een meeting komen,Echter zal deze pas in december plaats vinden omdat we dan onze demo met de meeting kunnen combineren.

Let wel,De demo zal lang niet zo spectaculair zijn als afgelopen jaar.

Zodra we alles rond hebben zal ik het posten.

gr
vuurwerkOrthen

Back
Bovenaan