Meer dan 1000 stuks illegaal vuurwerk gevonden in Mijdrecht

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Geplaatst op: 24 november 2016
Op vrijdag 18 november rond 23.00 uur heeft de politie naar aanleiding van een anonieme melding in twee woningen in Mijdrecht meer dan 1000 illegale nitraten (zwaar vuurwerk) in beslag genomen.

De verdachten, beiden 18 jaar oud, zijn door de politie verhoord. Tegen hen wordt proces-verbaal opgemaakt.

Tips van de politie
Vuurwerk hoort bij de jaarwisseling. Helaas vallen er ook elk jaar ernstig gewonden en soms zelfs doden te betreuren door vuurwerk. Vaak doordat niet iedereen verantwoordelijk omgaat met vuurwerk of doordat het vuurwerk illegaal en daardoor onveilig is. Het zware knalvuurwerk veroorzaakt het meeste letsel en de meeste schade en overlast. Illegaal vuurwerk, weet wat je in huis haalt.

https://www.politie.nl/themas/vuurwerk.html

Laatst bewerkt op: 25 november 2016 05:57

Bron: Politie

of doordat het vuurwerk illegaal en daardoor onveilig is.

Okee dus doordat het niet volgens de idiote Nederlandse regeltjes mag is het meteen onveilig?
Dus eigenlijk betekend dit dat alle andere overheden in Europa zwakbegaafd zijn? Omdat ze vuurwerk toestaan wat zogenaamd gevaarlijk is voor de burger?

Fcking propaganda als je het mij vraagt.

Als ik een blokkie uit Duitsland haal met een beschermkap over de tubes, een reserve lont en uitvouwbare flappen aan de onderkant, dan is deze zogenaamd levensgevaarlijk omdat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing op zit en verboden is hier?

En trouwens, de knallers van di blasio elio zijn ook gewoon veilig, zolang mensen ze buiten de bebouwde kom afsteken en er niet mee gaan kloten. Nederland is gewoon een land waarin men een fucked up mentaliteit heeft en ermee gaat kloten, en dat is altijd al zo geweest. De idioten zijn gevaarlijk, het vuurwerk niet.

Nederlanders kunnen niet omgaan met vuurwerk das een feit. In landen zoals polen. Italie hebben ze niet zulke hoge letsel gevallen als hier . Dat geeft al aan hoeveel idioten er hier wonen plus dat heel het jaar verkocht word.

Het is eerder de drank. Dan het vuurwerk. Jongeren vanaf 12 jaar worden al aangeschoten/dronken.
Ik had buren die totaal lam waren. Rond de 30 jaar. "Keurige mensen" maar ze zetten wel een dikke romeinse kaars op de straat zonder vast te klemmen.
Was puur de drank.
In parijs heb je geen vuurwerk maar wel 5000 autobranden.
Er gebeurt altijd wat.

Wat je zegt dikkeeric, ik ga niet uit want ik heb geen zin het geweld dat bijna elke avond plaats vind in elk gebied dat drank heeft. Maar das minder erg dan vuurwerk.

Back
Bovenaan