Mat 30.000 Original Fireworks klein?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killuminati

VWC lid
Hoi allemaal,

Vorig jaar had ik een 30.000 mat gekocht van Horsebrand en dit jaar van Original Fireworks. Het lijkt erop dat die van Original Fireworks kleiner is dan die van horsebrand.

Ook bij de meeste filmpjes kun je duidelijk zien dat bij ongeveer gelijke tempo de horsebrand er 20 seconden over doet en die van original fireworks maar 8 seconden ofzo..

Niemand opgevallen?

Ik heb ze niet vergeleken zijn zou je dus niet kunnen zeggen of je gelijk heb. Ik kan je wel andere info geven waar wellicht het verschil in kan zitten.

Op een 30.000 mat zitten geen 30.000 knallers dit wordt erop geplakt voor de leuk kan je wel zeggen. Dergelijke matten mogen aan een bepaald gewicht voldoen met een max per knaller. Het kan dus zo zijn dat je 2 matten heb die even zwaar zijn maar de ene 2 keer zo lang is als de ander. De inhoud per knaller is dan gehalveerd waardoor je 2x zoveel knallers krijgt en dus langer knalt maar wel zachtere knaller heb.

Dit is even mijn theorie op jou vraag. ik hoop dat je er wat aan heb:)

Mocht ik iets verkeerd zeggen dan hoor ik het ook graag :D

Wij als LVT zijnde zullen kijken of het mogelijk is om deze twee rollen naast elkaar te leggen en te gaan reviewen. Het is tevens wel een feit dat de 30k horsebrand groter is dan die van Original, is me al eens eerder opgevallen.

Ik vind het eigenlijk wel handig dat er verschil zit tussen de matten :)
De een wil wat meer tempo en geweld en de ander wil wat langer genieten van zijn mat, zo is er voor ieder wat wils :D

Toen ik de titel las dacht ik, inderdaad. De 30k die ik had vond ik er redelijk klein uit zien + Hij was ziek snel weg. Maar nu ik de film weer zie is het nog best een mat van lengte, het tempo licht gewoon ontzettend hoog (misschien wel hoger als je hem ophangt)

Wij als LVT zijnde zullen kijken of het mogelijk is om deze twee rollen naast elkaar te leggen en te gaan reviewen. Het is tevens wel een feit dat de 30k horsebrand groter is dan die van Original, is me al eens eerder opgevallen.

Fijn dat het jullie ook is opgevallen. Een dergelijke review zal inderdaad het verschil tussen de twee matten verduidelijken. Alvast bedankt.

Ik heb ze niet vergeleken zijn zou je dus niet kunnen zeggen of je gelijk heb. Ik kan je wel andere info geven waar wellicht het verschil in kan zitten.

Op een 30.000 mat zitten geen 30.000 knallers dit wordt erop geplakt voor de leuk kan je wel zeggen. Dergelijke matten mogen aan een bepaald gewicht voldoen met een max per knaller. Het kan dus zo zijn dat je 2 matten heb die even zwaar zijn maar de ene 2 keer zo lang is als de ander. De inhoud per knaller is dan gehalveerd waardoor je 2x zoveel knallers krijgt en dus langer knalt maar wel zachtere knaller heb.

Dit is even mijn theorie op jou vraag. ik hoop dat je er wat aan heb:)

Mocht ik iets verkeerd zeggen dan hoor ik het ook graag :D

Dan heb ik toch liever een mat met meerdere knallers. Bij Horse Brand is de tempo
meestal opbouwend. Super matten zijn het.

Misschien ga ik voor een horse brand nog een keer terug naar Belgique.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan