Tunit VWC lid 15 apr 2009 #1 Artikelnummer: Onbekend. Artikelnaam: Mass Power Netto Kruitgewicht: 500gram Effectomschrijving: Tail, Crackling, Strobe, Brocade, Peony, Willow, Mine, Chrysantium, Wave, Crown Aantal Shots: 58 shots, 9 gram per shot. Richtprijs: € 39,95 bron: detientonner.nl Laatst bewerkt: 1 nov 2010
Artikelnummer: Onbekend. Artikelnaam: Mass Power Netto Kruitgewicht: 500gram Effectomschrijving: Tail, Crackling, Strobe, Brocade, Peony, Willow, Mine, Chrysantium, Wave, Crown Aantal Shots: 58 shots, 9 gram per shot. Richtprijs: € 39,95 bron: detientonner.nl
R rutgervg VWC lid 10 dec 2011 #2 ik heb nog nooit van kings collection gehoord, maar volgens mij is dit wel een redelijke pot
Tunit VWC lid 10 dec 2011 #3 De Kings Collection was een lijn van Brave&Wichers dat nu failliet is. Naar mijn weten is deze lijn niet over genomen door een andere importeur.
De Kings Collection was een lijn van Brave&Wichers dat nu failliet is. Naar mijn weten is deze lijn niet over genomen door een andere importeur.
Ruben VWC lid 10 dec 2011 #4 Jawel, door Wolff. http://www.wolff-vuurwerk.com/lijnen/Kings-Collection
Tunit VWC lid 10 dec 2011 #5 Dat wist ik helemaal niet. Ik kan het ook nergens op VuurwerkCrew vinden. Geen sup-topic bij wolff of iets. Maar hier een film van dit product: + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. Laatst bewerkt: 10 dec 2011
Dat wist ik helemaal niet. Ik kan het ook nergens op VuurwerkCrew vinden. Geen sup-topic bij wolff of iets. Maar hier een film van dit product: + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.