Man sluit zieke grootmoeder op om vuurwerk af te schieten

moontan

VWC lid
Man sluit zieke grootmoeder op om vuurwerk af te schieten

In China is een man opgepakt die zijn zieke grootmoeder op oudejaarsavond had opgesloten zodat hij buiten vuurwerk kon gaan afsteken. De 21-jarige sloot zijn 86-jarige oma een kwartier voor Nieuwjaar op in een kamer.

De bejaarde vrouw heeft echter regelmatig zuurstof en medicatie nodig omdat ze aan een hartziekte lijdt. De machine en medicatie bevonden zich in de keuken toen de jongeman zijn oma opsloot.

De vrouw kon vanuit de kamer de politie op de hoogte brengen omdat haar kleinzoon haar niet wou vrijlaten. De man wordt aangeklaagd voor het gevangennemen van een persoon. (adv)

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...ootmoeder-op-om-vuurwerk-af-te-schieten.dhtml

word steeds gekker joh....weer zo'n bizar verhaal weet nou niet wat ik hier op zeggen moet....heel triest dit:(

Vuurwerk is heel belangrijk voor ons, en we zijn er min of meer aan verslaafd.
Maar de vraag in deze is : tot hoever gaat deze verslaving?

Zet maar in de zon, dan kan ze drogen.

---

Even serieus, maar die is nogal vaag zeg.
Neem je ma lekker mee naar buiten, of zet ze achter een raam, zodat ze mee kan kijken.

Haha das nog eens een echte freak:p

Nee ff serieus dat gaat wel heel ver.
Wist trouwens niet dat chinezen zo oud werden

Haha vind het ook te ver gaan, maar je weet de achtergrond niet he, wie weet zorgt die jongen al bijna ze hele 21 jarige leven 24/7 voor die grootmoeder... en word ie alleen maar uitgekakt, tja dan is de keuze snel gemaakt xD

Indien niet zo, nee dan begrijp ik hem niet echt nee x)

Snutareen: zou jij je niet heel schuldig voelen als je weer binnen komt en je oma ligt dood in d'r stoel omdat JIJ haar geen medicatie hebt gegeven omdat JIJ zo nodig vuurwerk af moest steken?
misschien dat patz0r gelijk heeft, maar dan is het nog vrij ondoordacht.

Ehm Snutareen, als zij toch ernstige hartproblemen heeft, en ze moet om de 10min aan dat apparaat, dan zou ik haar niet oplsuiten, maar gewoon bij dat apparaat zetten..
B-demp bedoelt dan ook niet dat hij niet mag gaan knallen, maar dat hij haar niet moet opsluiten, en dat zij zo geen lucht zou kunnen krijgen, maar dat hij haar lekker bij dat apparaat neer zet.
Of als zij zelf niet met dat apparaat overweg kan gewoon iemand anders voor haar laten zorgen...

ow shit, ik heb mijn vriendin nog op zolder opgesloten....
dacht ook al, wat is het rustig hier :D

Nee zonder gekheid, wat een idioot zeg!

Die politie is inderdaad idioot, hahahahahaaaahahhaaaa!!!!!

Waar slaat dat nou weer op? Dit ging om jouw reactie, dat jij het niet vreemd vondt van die man. Als ze om de tien minuten medicatie en/of verzorging nodig heeft, ga je toch niet voor vuurwerk iemand opsluiten?

Zet haar dan voor het raam, en kom regelmatig -binnen 10 minuten- terug om haar de medicatie toe te dienen. Ook heb ik niet gezegd dat je dom was, maar dat jouw reactie dit wel was. Dit is inderdaad een forum voor vuurwerkfreaks, maar een familielid blijft altijd belangrijker dan vuurwerk.

Wat andere mensen hiervan vinden moeten zij weten, maar aan jouw reacties te zien heb jij flinke beperkingen of wil je gewoon even in de aandacht staan. Érg jammer dat jij vuurwerk belangrijker vindt dan een mensen leven.

Wat doe jij eigenlijk hier, als je het kan om je met O&N om 12 uur te weerhouden van het vuurwerk? Ik dacht dat dit een site was voor vuurwerkgekken......
Als die man toch vele dagen en uren voor zijn oma heeft gezorgd, kan hij toch even een uurtje alle ziekte en problemen de wereld uit knallen.
Misschien helpt het vuurwerk wel??

Zo'n reactie getuigt dus dat je geen spat beter ben dan al die honderden vandalen die om 00.00 rondlopen...
Wat is dat nou weer voor mentaliteit? Om 00.00 boeit even niks meer? Dan kan je je oma wel even zonder medicatie in een hokkie gooien..?
Nou ik hoor jou wel anders praten als je dan terugkomt en je oma ligt met een witte schuimkop ademloos op de grond..
Zo kunnen die vandalen ook wel zeggen: ja om 00.00 boeit toch niks meer, kan net zo goed de prullebak kapot, o en dat bushokkie ook wel..

Slecht dat ik hier op in ga eigelijk, aangezien een kinderachtige reactie als deze geen feedback verdient..

Back
Bovenaan