Man raakte zwaargewond door vuurwerkbom

Cornel

VWC lid
Een man raakte Tweede Kerstdag zwaargewond toen hij werd getroffen door een levensgevaarlijke vuurwerkbom.
Het incident gebeurde aan de Zoutkeetsgracht. De bom ontplofte toen de man uit zijn woonboot stapte. 'Ik hoorde een enorme knal en zag een enorme mistwolk. Vanaf dat moment zijn mijn ogen zwaar beschadigd en zag ik niets meer', aldus de man.

De knal was zo krachtig dat een raam van de kajuit ook werd vernield. In het AT5-opsporingsprogramma Bureau020 vraagt de politie extra aandacht voor deze zaak.

http://www.at5.nl/artikelen/121123/man-raakte-zwaargewond-door-vuurwerkbom
Nu de goede link!

Hier schrik ik heel erg van want dit is recht tegenover mijn huis aan de andere kant van de gracht. Ik kan mij deze knallen zelfs nog goed herinneren. Hopelijk pakken ze diegene die verantwoordelijk hiervoor is alleen denk ik dat het lastig word omdat ik zelf die avond niemand heb zien wegrennen of iets.

Laatst bewerkt:
Het mag dan wel oud nieuws zijn, minder erg word het er niet van. Zoiets mag niet gebeuren vind het erg dat dit gebeurt en vooral omdat het gewoon om een onschuldige man gaat die er niets mee te maken had.

Het mag dan wel oud nieuws zijn, minder erg word het er niet van. Zoiets mag niet gebeuren vind het erg dat dit gebeurt en vooral omdat het gewoon om een onschuldige man gaat die er niets mee te maken had.

Het kan ook niets met vuurwerk te maken hebben. Als de man ruzie had en afgerekend wordt dan heeft het verder niets met vuurwerk te maken. Ze konden de man dan ook aanrijden of in brand steken. Dan gaan ze toch ook niet auto's en tankstations daarvan de schuld geven.

Daarbij raar verhaal. Zwaar gewond? Maar is die nu blind? Want blind is niet zwaar gewond, dan ben je blind.

helaas kunnen wij er weinig aan doen infinity, ook al word het vuurwerk compleet verboden dan zullen zulke achterlijke idioten helaas blijven bestaan en dan gaan ze wel zelf bommen maken of ze steken wat in de hens.

misschien geen verbod op vuurwerk maar een verbod op achterlijke idioten ???
scheelt de staat heel wat kosten :wink:

Helemaal met je eens meneer clock. wij kunnen er helemaal niks aan doen zolang de zogenaamde liefhebbers lekker met hun oogklepjes op blijven lopen. Dan komt het verbod alleen maar sneller dichterbij.

de eerste passen richting dat verbod had jij toch voor ons al gelopen? ;)

Als je hier mee bedoelt dat ik tot 3 jaar terug illegaal vuurwerk heb afgestoken klopt dit. Alleen bij mij zijn mijn ogen open gegaan, nu bij de rest nog...

Of je kan natuurlijk net als iedereen je kop in het zand steken en doen of het probleem er niet is. Of met de massa meeroepen dat de klappen van illegale spullen niet normaal zijn, maar ondertussen wel zelf blijven kopen (want ik ga er toch normaal mee om)

Ben benieuwd wat de beste aanpak is.

Tsja, buiten het illegale spul is er echt genoeg om van te genieten. Tis maar waar je voor wilt kiezen.:wink:

Back
Bovenaan