Man letterlijk doodgeschrokken door vuurwerk

OMG! Het moet echt niet gekker worden. De man heeft hartproblemen,en schrikt zich een hoedje. toevallig door vuurwerk. Dat is ook wat er staat,maar ik herhaal het net anders,dan dat het er staat. Raam kapot hoeft natuurlijk niet,en weet niet wat er nog meer gedaan is. Maar zul je zien,dat iemand de pijp uit gaat,door het geluid van een grondbloem. Ik zie het al voor me: Edelachtbare het moordwapen,een oranjekleurige grondbloem.

Laatst bewerkt:
Door VERMOEDELIJK vuurwerk ik zie weer het vingertje ,kijk hij is dood en dat gun je niemand maar men moet hier niet een anti vuurwerkverhaaltje van maken

Hij is toch gereanimeerd? Blijft natuurlijk triest, die etters weten niet waar ze mee bezig zijn. Waarschijnlijk was hij zich ook 'doodgeschrokken' om een steen die bijvoorbeeld door het raam kwam.

haha wat een humor. Als ik die kop zie van arno krijg ik gelijk al zo kots gevoel in me maag. Bah wat een misselijk vendje. Ik ben het er wel mee eens dat vernielingen en die illigale zooi na 2 uur te ver gaat. En het afsteken van cobra,s in de straat ook. Steek ze gewoon wat afgeleger af. Maar zijn argumenten bahh kots arnie :P

Back
Bovenaan