Man heeft vierhonderd nitraatbommen in huis

moontan

VWC lid

(Novum) - Een 22-jarige man uit Hendrik-Ido-Ambacht die thuis vierhonderd nitraatbommen en achttien mortierbommen had liggen, is zaterdag opgepakt. De man was betrapt door een medewerker van een particulier beveiligingsbedrijf, die zag dat hij op het Hof in zijn woonplaats zwaar vuurwerk afstak, meldt de politie zondag.

De beveiliger hield hem aan en droeg de man over aan de politie. Hij had op dat moment drie nitraatbommen bij zich. Thuis bleek hij er nog veel meer te hebben. Alle vuurwerk is in beslag genomen. De man zit vast en wordt verhoord.

http://binnenland.nieuws.nl/573047/man_heeft_vierhonderd_nitraatbommen_in_huis

Gelukkig is hiermee een 2e enschede voorkomen,
hulde aan de man van de beveiliging.
stel je voor dat de 400 nitraat bommen in jouw straat zouden knallen.

Ik vind het altijd zo grappig om te lezen hoe iets heftigs ze van wat vuurwerk maken (nitraatbommen hihi). ook al met die cobra's en explods bijopsporing verzocht

nou, daarmee (explods en cobra's) worden die superlatieven toch wat realistischer... maar nitraatbommen en mortierbommen, nounou! Vast in de bezemkast van 't bureau opgeslagen zoals zo vaak, heren agenten?

Nou moet ik ook wel even toegeven dat 18 shells toch aardig wat explosieve kracht in zich hebben...stel dat het salutes zijn... In principe niet iets om in huis te bewaren, laat staan in een bezemkast :p

nou, daarmee (explods en cobra's) worden die superlatieven toch wat realistischer... maar nitraatbommen en mortierbommen, nounou! Vast in de bezemkast van 't bureau opgeslagen zoals zo vaak, heren agenten?

Ik denk dat ik dan maar even op bezoek ga bij die bezemkast:rolleyes:
400 nitraatbommen, dat zijn er nog eens wat!
Als er munitie tekort is in Uruzgan, dan ligt er nog altijd een voorraad in het politie bureau.
:bonk:

(Novum) - Een 22-jarige man uit Hendrik-Ido-Ambacht die thuis vierhonderd nitraatbommen en achttien mortierbommen had liggen, is zaterdag opgepakt. De man was betrapt door een medewerker van een particulier beveiligingsbedrijf, die zag dat hij op het Hof in zijn woonplaats zwaar vuurwerk afstak, meldt de politie zondag.

De beveiliger hield hem aan en droeg de man over aan de politie. Hij had op dat moment drie nitraatbommen bij zich. Thuis bleek hij er nog veel meer te hebben. Alle vuurwerk is in beslag genomen. De man zit vast en wordt verhoord.

http://binnenland.nieuws.nl/573047/man_heeft_vierhonderd_nitraat[B]bommen[/B]_in_huis

De media moet ook overal bommen achter zetten he? Stelletje angstzaaiers. Ik zie de militairen in Afghanistan al met nitraatbommen en mortierbommen gooien. Ja, met een nitraatje blaas je een auto of een huis op :bonk: Bommen worden gebruikt om dingen op te blazen, vuurwerk wordt gebruikt om plezier van te hebben. Gekke media hiero..pff

Back
Bovenaan