Man blaast toilet op met vuurwerk

moontan

VWC lid
Man blaast toilet op met vuurwerk

Een grappenmaker in Talleyville heeft het gepresteerd om de toiletruimte in een restaurant op te blazen. Afgelopen dinsdag liep er een man het desbetreffende restaurant binnen. Terwijl vijf medewerkers en twee gasten zich in het eet-gedeelte bevonden, begon de man met zijn feestje. De gasten en medewerkers hoorden een geweldige knal, waarna de medewerkers naar de toiletruimte renden. Daar vonden ze een opgeblazen wc.

De brandweer moest er aan te pas komen het vuur te blussen. De dader ontsnapte ondertussen met zijn truck en is nog niet opgepakt.

http://hoax.blog.nl/amerika/2009/06/19/prank-man-blaast-toilet-op-met-vuurwerk

wc.jpg

jammer dat ze hem niet gelijkt te pakken kregen .
er zullen ongetwijfelt cameras hangen in daar in de wc .
we moeten ff geduldt hebben tot dat hij weer boven water is . en in de recht zaal zit .
ik heb het vermoeden dat die man net ff te diep in het glaasje heeft gekeken .
anders haal je dit soort ongein niet in je hoofd

Best wel apart dit ja. Maar ik kan me herinneren dat zoiets ook al een keer in Nederland is gebeurd. Een paar jongens hadden toen een wc op hun school opgeblazen, bij wijze van grap. Die zijn toen wel afgevoerd naar bureau halt in ieder geval. Maar ik geloof niet dat ze dat in Amerika ook kennen :D

Bij ons zat er afgelopen jaar een flinke rookbom in de plee.. moest ook brandweer bij gehaald worden enzo :p
Die gasten die het gedaan hadden waren later wel nog gepakt..

hoe diep gezonken ben je dan !

ja echt waar hoor, hoe verzin je het !:bonk:!

triest dat vuurwerk weer hier mee te maken heeft. zo krijg je weer dat slechte beeld.:frusty:

Back
Bovenaan