Man aangehouden voor bezit illegaal vuurwerk (Waddinxveen)

DW2000

VWC lid
Waddinxveen - De politie heeft op woensdag 26 november zwaar illegaal vuurwerk in beslag genomen. Het vuurwerk lag opgeslagen in een woning aan de Zuidplashof.

Bij de politie was een melding binnen gekomen dat er een grote hoeveelheid illegaal vuurwerk in het bezit was van een 25-jarige man uit Waddinxveen. Toen de politie poolshoogte nam bij zijn woning aan de Zuidplashof, bleek de man 740 stuks nitraten in zijn bezit te hebben. Het illegale vuurwerk was opgeslagen in een sporttas. De man is hierop aangehouden en overgebracht naar het bureau.

bron + foto

. Toen de politie poolshoogte nam bij zijn woning aan de Zuidplashof, bleek de man 740 stuks nitraten in zijn bezit te hebben

of te wel 37 pakjes nitraat. Hulde weer voor deze heldhaftige agenten die een hele wijk hebben gered van een 2de Enschede ramp!
En vergeet uiteraard ook niet de dappere tipgever. Die met gevaar voor eigen leven de telefoon heeft gepakt en de NSB lijn heeft gebeld.

Super mannen ik ben trots op jullie!

Nou daar is toch weer een huizenblok gered van totale vernietiging:D

Het opslaan van grote hoeveelheden vuurwerk in een omgeving die niet voldoet aan de inrichting cq veiligheidseisen, bv een woning of een garage, levert een enorme brand en ontploffingsgevaar op.

Vervolgens zie je een foto van die sporttas met een paar van die klappertjes er in. :`)

Was "opgeslagen" in een sporttas?

Kom jongens niet zo bagatelliseren. Deze jongen verpest onze hobby! Door hem wordt vuurwerk verboden

Zal ik hem dan maar inkoppen?

Ik zal er geen traan om laten....opgeruimd staat netjes.

Word toch eens hoog tijd dat nitraten en vlinders worden gelegaliseerd.

Nu is er weer een negatief artikel in t nieuws, die dus onze hobby doet ver*****n.

Hahaha ik dacht dat mijn kerk vol zat met schijnheilen maar wat blijkt nu vwc zit ook vol :Dtrouwens nog even over brandgevaar hele bossen krakkemikkige buurtsupers liggen vol met schappen lucifers hoor je niemand over flessen aansteker vloeistof/gas dito zo kan ik wel ff doorgaan.

Back
Bovenaan