Magnificent Magnolia

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5223
Artikelnaam: Magnificent Magnolia
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: 42
Effectomschrijving: nog niet bekend
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

5223_2011.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is iets eentonig maar hij schiet niet te sloom. Mooie multicolours met harde knallen en een onverwachte superfinale. Hij duurt een minuut dus de meesten zullen niet klagen. Blij dat ik deze er gratis bij krijg dit jaar.

ziet er erg leuk uit moontan !
ik hoor iedereen er slecht over praten maar het is gewoon een prachtige pot :)

Filmpjes zijn dus niet van mij, ik had de Magnificent magnolia niet dit jaar.
Maar verder een prima cake, net als de Coco Magnolia, mooie multi colours en de bekende harde burst van Proline
Je moet er van houden , het moet je smaak zijn
Ik vind hem zeker niet slecht

ja multi colour is toch wel 1 van mij favorieten :) maar ik heb liever deze 2x dan 3x finland by night ofzo ?

Erg jammer dat het een zeer eentonige pot is. Na een halve minuut begon die al te vervelen. Een plus punt is, is dat de multi colours wel mooi zijn.

Ik zie deze cake er niet meer bij staan bij GBV
Ik vind deze cake aan de trage kant en heeft ook de standaard kleuren rood en groen.
Wat deze Cake gekost heeft, of moet kosten weet ik niet?!
Maar ik heb wel een leuk alternatief gevonden , die ik persoonlijk stukken beter vind!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

haha ja deze ga ik dit jaar schieten ik heb een goede digitale camera gekocht met video opname en geluid en rits geheugen

Mooi multi colour effecten, prima cake, goede hoogte en een lekkere knal. ALLEEN 1 ding op aan te merken: hij duurt zo g*dvergete lang, ik kreeg bijna pijn in me knek van het om hoog kijken. maar goed gratis bij de bestelling dus ik mag niet klagen. cijfert:7

Back
Bovenaan