Maastricht 30-04-2009

Wij hebben in ieder geval de vergunning aangevraagd,en dat had de belgische firma niet gedaan.

Wij gaan er een mooie show van maken,hoe de klant die besteld heeft.

Kan mij herrinneren dat er voor Maastricht wel een vergunning was verleden jaar....
correct me if i'm wrong!

Het is in ieder geval goed misgegaan in andere kringen heb ik gehoord geen gecertficeerde schietmeesters.
Slechte reclame voor het vuurwerkbedrijf aldaar.

Ik ben eigenlijk wel blij dat de show eindelijk eens door een ander bedrijf word geschoten dan vangelabbeek. Ben benieuwd wat Katan er van zal maken.

Vuurwerk Koninginnedag Maastricht afgelast

MAASTRICHT Het feestelijke vuurwerk dat op de Griend in Maastricht omstreeks 22.00 uur Koninginnedag moest afsluiten, gaat niet door. De gemeente Maastricht heeft dat donderdagmiddag in overleg met het organiserende Oranje Comité Maastricht besloten. De aanleiding is het drama met doden in in Apeldoorn.
Burgemeester Gerd Leers Spreekt zijn afschuw uit en betuigt zijn medeleven met de nabestaanden van de slachtoffers.
Het Queensday-festival met popmuziek bij de Onze Lieve Vrouwewal in het stadspark gaat door met een iets stemmiger programma. Ook de vrijmarkten zijn niet afgelast.

http://www.limburger.nl/article/20090430/REGIONIEUWS06/478298779/1008

Back
Bovenaan