low price, great vallue cakeboxen

bennl

VWC lid
hallo,
niet iedereen heeft een groot budget hier, maar wel zijn we allemaal gek op mooi vuurwerk.
sommige onder ons moeten en weer anderen vinden het een sport om een mooie doos voor weinig te kopen.

dit bracht mij tot het idee er een topic over te maken.
cakeboxen/flowerbeds vanaf 80 schoten tot ....
met een maximale prijs van 80 euro.

dus niet meteen allemaal 14mm tube cakeboxes op gaan noemen, maar echt die hun geld dik waard zijn que aantal schoten-kruit-effect-brandduur-kleuren.

persoonlijk vind ik de kracherblitz van herlat een leuke doos voor weinig. rond de 60 euro.
zo ook firework universaty van broekhoff rond de 79 euro.
sick six van rubro heeft wat minder kruit, maar mooie effecten vind ik zelf voor het geld en aantal schoten verdeeld over het kruit. prijs rond de 79 euro

en dan om het nog moeilijker te maken zonder freakacties ;)

ik denk dat vele graag een leuke aanvullig willen zien van uw kant.
suc6 en bedankt

De gehele vuurwerkdiscount collectie;) Waarvan de goedkoopste 100 shots 30mm work of imagination voor 59 euro

Tsunami box met goed zoekwerk 69 euro ook een prijstopper:)

en dan bedoelde ik eigenlijk zonder freakacties. deze zijn niet door het hele land en met een 100km reizen voor een cakebox komt men nog op een hoger bedrag uit ;)

Kracherblitz aantal jaar terug gehad, prima voor 55 euro. veel vwd boxen waren 60-70 voor 2kg 100s prima kwaliteit

als je met de freak acties bestelt kan je goede cake boxen krijgen voor onder de 80 euro. ik heb zelf de 1.0 massive blinkerz voor 62,50 gekocht.

Rumble in the Jungle niet te vergeten,rond de €70 voor 144sh
Tropical Nights&I've got the power schijnen het ook best te doen,€25 zie ik ze staan voor 100sh

als je met de freak acties bestelt kan je goede cake boxen krijgen voor onder de 80 euro. ik heb zelf de 1.0 massive blinkerz voor 62,50 gekocht.

gaat om zonder freak acties, deze zijn niet in het hele land en men met een klein budget gaat niet het hele land door en 40 euro benzine betalen voor bv 2 boxen in de freakaktie lijkt mij, maar wel bedankt voor de input

Back
Bovenaan