bennl
VWC lid
hallo,
niet iedereen heeft een groot budget hier, maar wel zijn we allemaal gek op mooi vuurwerk.
sommige onder ons moeten en weer anderen vinden het een sport om een mooie doos voor weinig te kopen.
dit bracht mij tot het idee er een topic over te maken.
cakeboxen/flowerbeds vanaf 80 schoten tot ....
met een maximale prijs van 80 euro.
dus niet meteen allemaal 14mm tube cakeboxes op gaan noemen, maar echt die hun geld dik waard zijn que aantal schoten-kruit-effect-brandduur-kleuren.
persoonlijk vind ik de kracherblitz van herlat een leuke doos voor weinig. rond de 60 euro.
zo ook firework universaty van broekhoff rond de 79 euro.
sick six van rubro heeft wat minder kruit, maar mooie effecten vind ik zelf voor het geld en aantal schoten verdeeld over het kruit. prijs rond de 79 euro
en dan om het nog moeilijker te maken zonder freakacties
ik denk dat vele graag een leuke aanvullig willen zien van uw kant.
suc6 en bedankt
niet iedereen heeft een groot budget hier, maar wel zijn we allemaal gek op mooi vuurwerk.
sommige onder ons moeten en weer anderen vinden het een sport om een mooie doos voor weinig te kopen.
dit bracht mij tot het idee er een topic over te maken.
cakeboxen/flowerbeds vanaf 80 schoten tot ....
met een maximale prijs van 80 euro.
dus niet meteen allemaal 14mm tube cakeboxes op gaan noemen, maar echt die hun geld dik waard zijn que aantal schoten-kruit-effect-brandduur-kleuren.
persoonlijk vind ik de kracherblitz van herlat een leuke doos voor weinig. rond de 60 euro.
zo ook firework universaty van broekhoff rond de 79 euro.
sick six van rubro heeft wat minder kruit, maar mooie effecten vind ik zelf voor het geld en aantal schoten verdeeld over het kruit. prijs rond de 79 euro
en dan om het nog moeilijker te maken zonder freakacties

ik denk dat vele graag een leuke aanvullig willen zien van uw kant.
suc6 en bedankt