Loosdrecht 5 mei 2012

dieter

VWC lid
DATUM : 5-5-2012
PLAATS : LOOSDRECHT
PROV : NOORD-HOLLAND
TIJD : CA. 22.15 UUR
WIE : AZUMA FIREWORKS
WAT : PROF. MAX 100 MM
WAAR : WEILAND ACHTER FEESTTERREIN ( naast politieburo )

is het mogelijk iets van een straatnaam te posten voor mensen die niet zo bekend zijn in loosdrecht en het feestterrein niet op internet/maps vinden

EPIC :D

( naast politieburo )

Nu ga ik niet meer :p nee maar de vorige show ziet er zeker leuk uit ! Ik hoop dat ze in nederland een keer de kaliber van de shells weer omhoog gooien.

Ik ben er weer bij vanavond en ga hopelijk ook nog een mooi filmpje schieten, ik heb er in ieder geval zin in!

Ik moet zeggen dat ik deze een beetje vond tegenvallen. Zeker in vergelijking met vorig jaar. Zaten wel leuke dingen tussen, finale ging geloof ik perongeluk af een minuut van te voren. Toen ik terug liep keek ik richting hilversum daar ging het flink los.

Was weer een topper, vuurwerk stond dichterbij het publiek dit jaar wat al een plus is. Mooie bommen gezien, leuk gebruikt gemaakt van consu blokjes, goed in verschillende shapes bommen geschoten. Al met al gewoon weer erg goed, complimenten aan Dream!

Video van mijn kant.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De foto`s

DSC_0046.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0056.jpg

DSC_0057.jpg

Back
Bovenaan