Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
erg leuke filmpjes! vooral je compilatie! maar moet dat niet 2009/2010 zijn? ipv 2008/2009 wat in je intro staat? of is dit filmpje nog van vorig jaar?
Nee, dat is het enige filmpje van 08/09 Maar ik heb hem er even bijgezet om het verschil aan te geven tussen oud en nieuw in de weilanden en gewoon in de stad
Zo inmiddels een tijd lang niets gepost en alleen maar gelezen. En natuurlijk jaloers geweest op alle mensen die naar nuit de foc, blanes, valencia enz zijn geweest.
Voor mij begint het ook weer goed te kriebelen en ik zal binnenkort weer eens wat gaan updaten!
Leuk gedaan looney en ook nog eens goed gefilmd. Duidelijke beelden.
Krijgen we ook nog de afzonderlijke cake,s van jou te zien?
In ieder geval alvast bedankt voor je bijdragen. Nice
In de eerste post dit topic staan er veel filmpjes los. Helaas heb ik niet alles helemaal kunnen laten filmen en zijn van de meeste potten gedeeltes gefilmd.
Ik heb bij mij in de straat geprobeerd van 2 punten te schieten. Zie je vooral goed bij 1:42.
Maar ik zal proberen nog wat meer films eruit te pikken en up te loaden
En het is niet eens een filmcamera!
Is een leuk fotocameraatje van mijn vriendin waar ook gefilmd mee kan worden!
Beeld is gewoon goed, geluid is niet super helaas.
Maar bedankt!