lighter/torches

jazeker,
Geweldige dingen zijn dit, ideaal voor twaalf uur, kun je heerlijk blijven doorstoken!:)

Heb geen ervaring met het type wat je laat zien, maar wel met die van broekhoff. De brandtijd ervan is 5 minuten en zitten per 4 stuks verpakt voor 2,95 dacht ik. Het zijn echte fijne dingen en gebruik ze altijd om het showtje te schieten.
Andere importeurs verkopen ze ook, ze zijn een tijdje uit de handel geweest omdat het volgens mij was verboden maar nu komen ze volop terug.

Dit werkt veel beter en veiliger als een aansteeklont ed. Gewoon een kleine felle vlam komt er vanaf waarmee je goed zicht hebt waar de lont zit en je niet hoeft gaan staan blazen boven je vuurwerk om je aansteeklont een beetje aan te krijgen.

Voor mij niets anders meer!

dit zijn gewoon super dingen!
niks is sneller dan dit om het vuurwerk aan te krijgen.
er komt inderdaad een mooie vlam uit die iets puntig is en waardoor je goed kunt richten.
de brandtijd vind ik ook best lang ong. 5min en niet duur. ik heb netzoals kevin geen ervaring met deze maar wel met die van broekhoff en die werken gewoon geweldig:)

Super dingen inderdaad gebruik ze zelf ook brandtijd is meestal 5 minuten en komt een flam van +- 3 CM vanaf.

Die op de foto van Nomade worden aangeduid met WN 306.
Dat moet haast van Weco Nederland zijn.

Ze zijn van Tropic (Polen).
Ik heb afgelopen jaarwisseling in NL gekeken maar kon niets vinden. Ik kwam ze tegen online en was benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Verder vertelde *kevin* al dat ze bij Broekhoff verkrijgbaar zijn. Heeft iemand nog andere verkoopadressen voor eind dit jaar :D

VWl Hoogkerk verkocht nog een oude voorraad uit 2003 afgelopen jaar van Evuco direct 4 pakjes meegenomen (16 stuks) heb nog 1,5 pakje over :( had meer mee moeten nemen.

In duitsland vind je ze ook veel OA bij de action van keller

153002.jpg

De aansteekfakkels van Broekhoff zijn tijdens de verkoopdagen (29,30,31 december) te koop bij:

Wagenvoort Vuurwerk in Wapenveld.
(Vuurwerk Megastore)

Zitten er 4 in een pakje en kosten een paar euro.

Groet,

Ik heb ze afgelopen jaar nog gespot bij Vuurwerkgigant Damen in Zoelen (nabij Tiel). Per 4 verpakt voor, ik meen, €1,80 ofzo.

Back
Bovenaan