Leidschendam 19-09-2009

moontan

VWC lid
plaats : Leidschendam
provincie : Zuid-Holland
wie : nog niet bekend
kaliber: nog niet bekend
tijd : 22.00 uur

Vuurwerkshow ter gelegenheid van Vlietdagen 2009
http://www.vlietdagen.nl/

Fred vorig jaar werd deze show door Anton's Evenementen vuurwerk geschoten.
Vorig jaar kon ik er geloof ik niet bij zijn misschien dat ik er dit jaar wel bij ben, is vlakbij!

Wel paar mooie effecten gezien, maar de show was wat aan de korte kant. Grootste gemis was de finale (terwijl me was verteld dat dit heel wat zou zijn)

Al met al was het niet de moeite van het rijden waard.

Wel paar mooie effecten gezien, maar de show was wat aan de korte kant. Grootste gemis was de finale (terwijl me was verteld dat dit heel wat zou zijn)

Volgens mij ging de finale als eerste weg. was een leuk kort showtje van 10 minuten.
leuke shells van vulcan gezien. jammer dat er van alles door elkaar geschoten werd.
nog gezien dat die brandweerwagens met spoed wegreden paar minuten voor de show.?
moesten naar een binnebrand daar in de buurt, (hoorde ik van de beveiliger)

Gister bij de show van Anton's Evenementen vuurwerk geweest in Leidschendam. Bij deze show werden alleen maar shells gebruikt. met een max kaliber van 6inch.
in deze shows werden veel spullen gebruikt van Vulcan. en over de show kan ik zeggen dat er van alles door elkaar geschoten werd , waardoor sommige effecten minder goed zichtbaar was.

film heb ik op youtube en op vimeo gezet.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze show ook even bezocht.
Er zaten echt wel leuke (Vulcan)bommen tussen .
Deze dik 10 minuten durende show was toch wel de moeite waard.
Leuk om even Vinnie en Poziloc gemeet te hebben.

Ciao
Mek

Omg,

Ik had niet bij Den Haag moeten kijken dit is zoveel beter dan die show was.
Leidschendam hadden ze te minste shells :D

Thnx voor het filmen, deze show zaten wij vanuit de flat in Zoetermeer te bekijken en de dreunen van de shells waren bizar goed hoorbaar :) en de effecten in de lucht zeer goed zichtbaar. :D:)

Back
Bovenaan