Legendary Salvo's

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4535
Artikelnaam: Legendary Salvo's
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 285 per cake, 1140 per set
Aantal Schoten: 4x 19 schoten
Effectomschrijving: Dit pakket bevat een 4-tal cakes met ieder 19 schoten. Elke cake bevat zijn eigen unieke effecten voor een mooie afwisseling bij jou in de straat. Steek ze 1 voor 1 af, of allemaal tegelijk voor een mega spektakel, je bepaalt het zelf!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/4
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €149,99

Legendary Salvo's.PNG

Laatst bewerkt:
Zou dit geen 25mm moeten zijn gezien het kruitgewicht? En als ik dan toch aan het speculeren ben, zou dit heel goed een omlabeling van Show Combination C kunnen zijn.

Zou dit geen 25mm moeten zijn gezien het kruitgewicht? En als ik dan toch aan het speculeren ben, zou dit heel goed een omlabeling van Show Combination C kunnen zijn.
Dit betreffende toch echt 30mm cakes, dit betreft geen omlabeling.
Alle artikelen in onze assortimenten zijn uniek. Er staan geen 'dubbele' artikelen in met een ander label.

Laatst bewerkt:
Worlds Toughest Fireworks:

Ook Worlds Toughest Fireworks:

De WTF Ultimate is een compound welke we niet meer in het assortiment hebben.
Dit jaar zijn wij met zeer veel nieuwe items gekomen, uiteraard hebben we
een aantal artikelen van afgelopen jaar wederom opgenomen in ons assortiment
of met een ander label of in een andere collectie.
Alle artikelen die in de assortimenten zitten

Als dit presteert zoals op de video, halleluja
Maar goed, ga dit nog niet gokken voor dat bedrag, maar even de mogelijke straatfilms afwachten

Hier gaat iets niet helemaal goed volgens mij, want het filmpje is een exacte kopie van onderstaande. 6 shots per cake verstopt? Maar ik lees hierboven dat ze niet aan omlabelingen doen, dus dan zal het filmpje wel niet kloppen...:wink:

Overigens een prachtige set cakes op film en wel eerder naar gekeken, ook in het topic van onderstaande. Werd voor Eur 80-100 aangeboden, maar geen straatfilms kunnen vinden en daardoor ook nooit aangedurfd.

Hier gaat iets niet helemaal goed volgens mij, want het filmpje is een exacte kopie van onderstaande. 6 shots per cake verstopt? Maar ik lees hierboven dat ze niet aan omlabelingen doen, dus dan zal het filmpje wel niet kloppen...:wink:

Overigens een prachtige set cakes op film en wel eerder naar gekeken, ook in het topic van onderstaande. Werd voor Eur 80-100 aangeboden, maar geen straatfilms kunnen vinden en daardoor ook nooit aangedurfd.

Mmmmm, dit is een hele goede vondst, die eerdere cakes waren extreem ondermaats des tijds.
Echt tot ploffers toe, merkwaardig.

Dus aan de importeur: wat kunnen we nu verwachten :)

Je kan dan dus beter de Skyblaster set nemen. 4 maal 25 shots voor 99,99 tegen 4 maal 19 shots voor 149,99.
Met dezelfde effecten.

Beetje raar.

Back
Bovenaan