Last Stand

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 797
Artikelnaam: Last Stand
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 479.6 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Een extra zwaar geladen cake met blauwe mijnen en gouden/zilveren glitterpalmen.

Tijdsduur: 30 seconde
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...
O.a. verkrijgbaar bij: www.vuurwerkland.nl

797_Last_Stand.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Super kwaliteit ja!
Had ik niet eens meer verwacht van wolff!
Deze is tog stiekum weer Wolff waardig!

Wat een fantastische pot zeg! Gister gezien en vond het echt een topper. Hele volle en heldere kleur geel zit erin verwerkt wat lastig vast te leggen was op de camera. Verder ook prachtige gouden boeketten. Vind hem dan ook wel zijn redelijk hoge prijs wel waard.

Filmpje per 2, 't mooist in HD:

Wat een fantastische pot zeg! Gister gezien en vond het echt een topper. Hele volle en heldere kleur geel zit erin verwerkt wat lastig vast te leggen was op de camera. Verder ook prachtige gouden boeketten. Vind hem dan ook wel zijn redelijk hoge prijs wel waard.

Filmpje per 2, 't mooist in HD:

Net ook live gezien en ben het met je eens. Dit is de kwaliteit waar we Wolff van kennen, vooral dat geel was erg fel. Voor degenen die nog ruimte hebben in hun budget, overweeg hem eens.

Mooie cake, het was de 1 na laatste die ik afgestoken had.
En vond hem erg mooi.
Mooie volle effecten, echt 25 gram waardig.
Bijzondere kleur geel.

Hij viel mij tijdens de Dutch fireworks demo op en toen kreeg ik al een breede smile op mijn gezicht, omdat ik hem toch nabesteld had.

Jammer dat deze zo duur is,maar die goud effecten echt super mooi! een cake met niet de standaard goud uitwerkingen

Back
Bovenaan