Kruitvaatje

Marc_87

VWC lid
1583kruitvaatje.jpg

Artikelnummer: 1583
Artikelnaam: Kruitvaatje
Aantal Schoten: 18
Effectomschrijving:
White tails to white Flash and white tails to crackling bouqets
Richtprijs: € 15,00 euro
o.a. te koop bij:
Bestelvuurwerk.nl

Een zeer mooie cake die je zeker niet moet laten liggen
en ook omdat die gewoon zeer goedkoop is, maar hij is
zeker te vergelijken met cake's van €20.00+

Kortom echt een topper! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja hij lijkt me inderdaad echt gaaf.:cool:
Toen ik hem zag dacht ik 'he bah, alweer zo'n stukje vuurwerk waar alleen aan de buitenkant wordt gedacht.'
Echter toen ik de effectomschrijving las, en de prijs zag verdween dit als sneeuw voor de zon. Vooral nu ik hoor van marc dat het een aanradertje is.
Iets waar mijn aandacht nu wel op gevestigd is.:)
:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
het is nu al een tijdje geleden van deze posts hier boven maar heeft er nogsteeds niemand een filmpje van dit stuk vuurwerk ? jammer , de omschrijving is zo leuk dan moet er toch iemand zijn die hem heeft afgestoken .
:bye:

lijkt veel op lily magnolia, vind ik. en zoals jullie weten is die 5 euro, dus tjah..
reken uit je winst.:D

Ik had hem vorig, zeker leuk potje. Ik schrok er helemaal van, had niet verwacht dat er zulke klappen uit kwamen met een leuk boeketje

Best een leuk dingetje hoor. Maar hier geldt hetzelfde als wat ik bij vrijwel alle GBV producten heb.

Voor 13,50 haal je de Dynasty Battle, en die kleineert dit potje op -zo'n- manier dat ik me serieus afvraag waarom mensen dan voor dit kruitvaatje kiezen, en überhaupt voor GBV in het algemeen. Ze hebben leuk spul, maar voor hetzelfde geld koop je van een ander merk, zonder overdrijven, vele malen betere artikelen.

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier drie tegelijk.

Ik stond versteld van de mooie boeketten en de hoogte ervan voor 15euro. Echt een leuke mooie cake ook de verpakking ziet er leuk uit.

Back
Bovenaan