Kruitstress

pyroboy

VWC lid
Op aanvraag van member SniperX open ik het volgende topic!

Het begint natuurlijk allemaal steeds dichterbij te komen en over een aantal dagen is het dan al zover! Oud en Nieuw!
Hoe geweldig is dat gevoel! Die kriebels en alles er rond omheen!

Maar op deze ene prachtige dag moet natuurlijk wel alles goed gaan, dit levert de nodige kruitstress op!!

Waarin uit zich bij jou de kruitstress?
-Vaker naar de wc?
-Slechter slapen?
-Overdreven vrolijk zin?
-Of juist minder goede zin?

Roept u maar.. hoe uit zich deze stress bij jou?:)

Vuur bestrijden met vuur, de enige oplossing in deze hobby! Af en toe wat klein vuurwerk (sterretjes, grondbloemen) doet de kruitstress even verminderen. Maar in dagen zoals deze, net voor de jaarwisseling, is het niet te doen. Ik doe lekker aan een stilte voor de storm: even niets en dan de 31e he- le- maal los!

goh, kruitstress..
vele freaks hebben er last van, en zo ik ook..
ik heb echt letterlijk slapeloze nachten.. waarbij ik pas om 4 a 5 uur in slaap val..

van de ene kant ***** tijden, maar ook zo fijn, al die voor pret/stress voor oud en nieuw, maakt het allemaal net even leuker die dag zelf..

Véééééééééééééééééééél op dit forum zitten natuurlijk :D
voorderest niet echt, hoewel ik afgelopen nachten niet echt kon slapen, maar dat was meer door de verkoudheid... (neus snuiten elke 5 minuten, elke nacht wel 5-10 keer wakker worden omdat je gewoon je neus weer moet snuiten enzo :()

Ja ook hier flinke kruitstress! Met nog 4 dagen te gaan moet ik vaak naar de wc, en slapen wordt ook moeilijk.. Tis nu ook al laat mja.. vuurwerkfreak je zal 't maar zijn, maar oh wat is het fijn! :D

en zo heb ik ook kruitstress af en toe gebroke rotje afsteken voor het ruiken van het kruit zo net ook nog gedaan. verder moeilijk slapen. (spannende dagen) en ik ben veel vrolijker!

Ik heb er gelukkig niet zo veel last van.
Komt omdat ik heel veel moet werken deze dagen.
Kruitstress komt pas rond de 29e haha!

Slecht slapen, in mijn bed op vwc(ipod touch):D
Blij gevoel, HELLO!(daarom ook mijn overtollige smileygebruik :P)
Ik zal er op letten (ik zou wel achter elke zin een smiley willen zetten)
Ik heb helaas geen rotjes in huis, want de "openbreekmethode" die hierboven werd genoemt werkt ook zeer goed, lekker de geur "snuiven" die er af komt als je hem aansteekt:D

Laatst bewerkt:
Door te veel kruitstres word ik juist heel rustig, ik ben pas echt vrolijk als ik de 31ste wakker word.
En verder bijna voor elke pot of rol doe ik moet gaan aansteken even plassen :D

Vakker liggen aan vw denken aan de schijt.. Veel op vwc zitten helpt er wel tegen en gewoon je lijstje maken en filmpjes kijken..

nou de meesten hier kunnen niet in slaap vallen zo te lezen,
ik heb het probleem dat ik wel in slaap kan komen maar gewoon al een week lang
om 5 uur smorgens wakker ben en helemaal hyper ben roken als een gek pffffff.

tsja, daar is maar een oplossing voor; je moet je aandacht gewoon ergens anders op richten. mooie vrouwen bijvoorbeeld :D

tja ik kan me zelf niet meer onderdruken.
ben de hele dag blij.
en ik train de hond elke keer met het uitlaten (meer voor mezelf)

Kruitstress, zoals bijna iedereen hier heb ik er ook last van (in grote mate).

Het 'probleem' uit zich bij mij door een soort van vlinders in de buik (de bekende kriebels), het in slaap vallen is voor mij geeb probleem, maar ik ben wel elke ochtend voor 7 uur wakker. De eerste gedachte in mijn hoofd is dan vuurwerk....

Hierna kom ik niet meer in slaap en blijf ik er maar over bezig....Maar goed, het is bijna de 31ste, de stress zal nog wel erger worden de komende dagen, maar dat betekent dat het ook bijna de grote dag is!

:rolleyes:

Back
Bovenaan