Kronos

joost01

VWC lid
80765.jpg

Artikelnaam: Kronos
Artikelnummer: 80765
Effectomschrijving: Anführer der Titanen, Vater des Zeus. 75 Schuss, aufgeteilt in 3 aufgefächerte Effektbilder mit je 25 Schuss, in schneller Abfolge geschossen. 1. Bild: 25 Schuss mit Goldbrokatsternen umrahmt von silbernen Glitzersternen. 2. Bild: 25 Schuss mit großen Silberpalmeneffekten umrahmt von grünen Glitzersternen. 3. Bild: 25 Schuss mit silbernen Crackling-Chrysanthemeneffekten umrahmt von goldenen Glitzersternen.
Aantal schoten: 75
Bruto gewicht: 3760 garm
Netto kruitgewicht: 440 gram
Karton eenheid: 4/1
Brandduur: ca. 35 seconden
Effecthoogte: ca. 40 meter
Richtprijs: € 29,99

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze kreeg ik aangeboden als vervanger bij PiroshopArntz. Heb hem niet geaccepteerd.
Jij wel neem ik aan?
Ik had er geenvertrouwen in toen ik deze in mijn handen kreeg geduwd.

Deze kreeg ik aangeboden als vervanger bij PiroshopArntz. Heb hem niet geaccepteerd.
Jij wel neem ik aan?
Ik had er geenvertrouwen in toen ik deze in mijn handen kreeg geduwd.

Ja omwille dat ik er ook klaar mee was en ze ook tijd konden besteden aan de andere freaks. Was ook een vervanger voor iets anders van 15,-

Ja dat omwisselen van deze vervanger heeft me alsnog 30 min gekost.

Ik ben benieuwd wat de Kronos doet. Ga je deze op film zetten?

Ja dat omwisselen van deze vervanger heeft me alsnog 30 min gekost.

Ik ben benieuwd wat de Kronos doet. Ga je deze op film zetten?

Net afgestoken en bleek een mooie cake te zijn. Aanzienlijk beter dat de cake die waarvoor ik deze als vervanger voor had gekregen. Hij staat een beetje op film. Zal hem morgen even uploaden.

Back
Bovenaan