Koln 14 juli 2007

moontan

VWC lid
Laatst bewerkt:
Ik ga dit even overwegen, het is niet echt ver voor mij en moet volgens mij toch een leuke show zijn:)

Het probleem is ik kan geen vrij meer vragen, als ik betijds weg kan moet ik het wel redden. Alleen eerst mijn vader nog even zien te strikken om te rijden:rolleyes: Voor een goed flesje whisky moet dat te doen zijn:p

Ik ga dit even overwegen, het is niet echt ver voor mij en moet volgens mij toch een leuke show zijn:)

Het probleem is ik kan geen vrij meer vragen, als ik betijds weg kan moet ik het wel redden. Alleen eerst mijn vader nog even zien te strikken om te rijden:rolleyes: Voor een goed flesje whisky moet dat te doen zijn:p

Guy, het festival is morgen al.
Ga je nog?

:bye:

Nee helaas, het vervoer kreeg ik niet geregeld tevens zit ik met mijn werk waar ik dus geen zekerheid bij heb. Wanneer ik de trein zou pakken, moet ik via Utrecht maar dat gaat me iets te ver. Helaas volgende keren beter:wink:

RIF's zijn echt gaaf. Veel mensen pakken alleen de eindshow en dat is op zich logisch, maar mee op zo'n boot en van vuurwerk naar vuurwerk varen met de Rijn die helemaal rood verlicht is, is echt wel een unieke ervaring hoor.

zo daar zitten echt prachtige plaatjes tussen Moontan :shocked:
Is er iemand van ons gegaan? Moontan bijvoorbeeld, je had eerst wel de intentie om te gaan, maar in de laatste twee posts van je lijk je dit weer tegen te spreken (:confused:).

ik hoor het wel.

Vincent

Bedankt voor het delen bulldog.

Ga ik eindelijk eens vroeg naar bed ben wat aan het zappen en ineens op de WDR vuurwerk. Een reportage over de show in Keulen/Koln. Ik heb maar even met papier wat leuke notities gemaakt, echter blijkt het filmpje ook op het internet te staan:wink: Deze kun je hier vinden. Dus veel kijk plezier:wink:.

Helaas geen ondertiteling, voor enkelen misschien een probleem.

Guy, goed gevonden man! hehe waar zappen al niet goed voor is ;-)
Leuke film bulldog, erg leuk dat ik het toch nog heb kunnen zien.
al met al lijkt het me gezellig om er ook eens heen te gaan, lekker bradwursten ed. eten...

Vincent

Guy, goed gevonden man! hehe waar zappen al niet goed voor is ;-)
Leuke film bulldog, erg leuk dat ik het toch nog heb kunnen zien.
al met al lijkt het me gezellig om er ook eens heen te gaan, lekker bradwursten ed. eten...

Vincent

Dat mag niet van het Sonja Bakker dieet he!!!:shocked:

Maar inderdaad is het zo te zien, een erg mooie show geweest. Ik ben er zelf ook niet bij geweest, maar een aantal leuke dingen, zoals die fakkeltjes? op het water, heb ik wel op de film gezien. Ze hebben dus goed gebruik gemaakt van de omgeving ook. Verder was het gewoon weer een top show van Weco:D

Voor mij was het ongeveer 1 uurtje rijden geweest maar ben toch niet gegaan.

Ten eerste kan ik de show heerlijk live zien op WDR (köln) (duitse tv)
en ten tweede vind ik het veelste druk daar.

Geen file's, lange wachttijden, auto zoeken, parkeer geld betalen etc etc.
ik was na de show al meteen thuis :wink: (never left :P)

Hotel geboekt voor 12 juli. Wel vrij prijzig maar wel op een ideale locatie! Aan de rijn op zo'n 50-100 meter waar het vuurwerk geschoten wordt.
Wacht alleen nog ff op de bevestiging.

Edit: Bevestiging gehad:)

Laatst bewerkt:
Hotel geboekt voor 12 juli. Wel vrij prijzig maar wel op een ideale locatie! Aan de rijn op zo'n 50-100 meter waar het vuurwerk geschoten wordt.
Wacht alleen nog ff op de bevestiging.

Edit: Bevestiging gehad:)

laat ons even weten welk hotel het was en wat je ervan vond, mischien dat ik er volgend jaar ook wel heen ga.

haessycf9.jpg

Hmm.. lees net dat Günther Hässy is overleden :sad:

Ironisch genoeg enkele weken nadat hij de Kölner Lichter 2007 muzikaal begeleidde na een ogenschijnlijk geslaagde hartoperatie.

Eeuwig zonde. Zijn live uitgevoerde arrangementen uit 2004 en 2007 waren echt een waar genoegen om mee te mogen maken :sad:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan