Knisternder Funkenhimmel

Zeer fraai hoor MasterBsc!

burst lijkt inderdaad iets tegen te vallen, daardoor de boeketten ook iets aan de 'laffe' kant. Had wat voller en ronder gemogen.

Maar wat een sublieme kleuren. Prachtige geniet box die niet misstaat om 0:30 als het buiten al wat rustiger begint te worden.

Ja je merkte duidelijk verschil in burst met de Nederlandse gekooide producten die werden geschoten dus ik neem aan dat dit 1.4G is ( in Nederland zou dat dus ongekooid zijn met maximaal 5% burst per tube ). Maar voor 1.4G was het wel een goede box, alleen niet het geweld wat je gewend bent van de 1.3G Funke boxen zoals Elegant Night / Corolla Blue en noem maar op. Mijn filmpje is sowieso wel vertekend door de grote afstand. De boeketten waren prima alleen door de mindere burst had je inderdaad een iets zwakkere spreiding. Maar de kleuren waren in real life echt prachtig!

Helaas dit jaar bijna niet gefilmd vanwege de vlagerige wind, maar wat een absolute rambak was dit. Burst was echt een stuk harder dan de meeste 30mm bakken. Als je een chaosbak zoekt, hier is ie! Applaus gegarandeerd!

Precies mijn idee toen ik straatfilms zag: klapt als goede 30 mm. Maar goed: 175 euro of zo zag ik? De prijs is ook als 30 mm 100 shots. Maar dit is echt een mooie feestelijke bak, ik hou van waaiers. Misschien toch eens kijken of we naar Duitsland kunnen dit jaar.

Waar is deze op dit moment te koop / te bestellen? (mag ook via PM)

Staat voor mij met stip in mijn top 3 voor komende jaarwisseling.

Wordt niet meer in samenwerking met FUnke geproduceerd en jawel: het magische er helemaal vanaf. Effecten zijn slechter uitgewerkt, kleiner en het is allemaal zo bijzonder niet meer. Geldt volgens mij voor alle producten van dit merk. Hoe kan het dat Funke het steeds wel voor elkaar krijgt?

Back
Bovenaan