Kluisjescontrole met weinig resultaat is goed nieuws

ylke

VWC lid
Politie Brabant-Noord

Klusjescontrole met weinig resultaat is goed nieuws

Oss, 18-11-2011 o De politie van Oss heeft donderdag 17 november tussen 8.30 uur en 10.30 uur een op een school aan de Staringstraat een zogenaamde kluisjescontrole gehouden. De Scholengemeenschap het Hooghuis vindt een veilige school belangrijk, een school zonder wapens. Daarnaast vindt de school het belangrijk dat de omgeving van hun verschillenden locaties om deze tijd van het jaar geen overlast hebben van vuurwerk dat door hun leerlingen afgestoken wordt.

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/11/18/R324.htm

Alsof ze daar nu vuurwerk in hebben? Kunnen ze beter naar oud en nieuw en niemand is zo gek om illigaal vuurwerk in zijn/haar kluis nu te hebben.

Het schijnt dat veel scholen zelf KLUIZEN vol geld hebben dat ze op aan het potten zijn. Laat ze daar maar eens wat aan doen, dan komt het geld dat ze van de staat krijgen terecht waar het hoort: in het onderwijs zelf!

Het schijnt dat veel scholen zelf KLUIZEN vol geld hebben dat ze op aan het potten zijn. Laat ze daar maar eens wat aan doen, dan komt het geld dat ze van de staat krijgen terecht waar het hoort: in het onderwijs zelf!

Op mijn oude school was dit wel het geval zoals ik me kan heugen,
op de school waar ik nu zit zou ik het niet weten.

Zag laatst al bij ons op school een papiertje hangen dat het bezit van vuurwerk op school verboden is, en dat bij overtreding de politie wordt ingeschakeld.

Back
Bovenaan