Kleuter (5) aangevallen met vuurwerk

Kleuter (5) aangevallen met vuurwerk PURMEREND - Een moeder heeft ternauwernood weten te voorkomen dat zwaar vuurwerk ontplofte in de handen van haar 5-jarige zoontje. De vrouw zag vanuit haar woning in Purmerend hoe een oudere jongen het vuurwerk in de handen van haar zoontje stopte en wilde aansteken.

De moeder rende naar buiten en wist het vuurwerk net op tijd af te pakken. Het ventje bleef ongedeerd. De jongen die hem het vuurwerk had gegeven, is er te voet vandoor gegaan, zo meldt Dichtbij.nl. De politie is naar hem op zoek.

Het gaat om een jongen tussen de 16 en 18 jaar met halflang bruin haar met een slag. Hij heeft een opvallende moedervlek aan de zijkant van zijn neus.

bron

Deze jonge moeten ze echt opsluiten, vind dit echt te ziek voor woorden!:angry:
Of het nou om een rotje ging of een nitraat, die jonge spoort dan toch niet:frusty:

Die jongen moet TBS krijgen, stel je voor dat de moeder er niet bij was! Er lopen dus jammergenoeg nog een paar psychisch zieke mensen door het land...

Waar gaat dit over joh, hier kan ik echt boos om worden.
Als het mijn broertje van 5 was geweest had ik die gozer m'n huis im getrokken.
De rest laat je maar aan je fantasie over.

Stel je voor hé? Dat jochie was zijn handen verloren.
(Als dit een nitraat was dan. Want het kan ook best een rotje of iets dergelijks zijn,
media overdrijft vaak.)
Zijn leven was dan verwoest geweest door een gestoord ventje.
Hoe kunnen er zulke mensen op deze aardkloot rondlopen?!
Top van de moeder trouwens, dat wel ;)

Kan hier niet goed op reageren, je weet nooit hoe het verhaal is gegaan. Ik betwijfel dat het zo gegaan is. Het is nogal vaag.

Je weet hoe journalisten de dingen verdraaien.

Wou t eerst niet lezen. Toch gedaan en zit me gewoon op te vreten hier. Wat een achterlijke malloot zeg. Ik hoop echt dat ze die malloot te pakken en krijgen en hem flink aanpakken. Dit is toch echt niet normaal meer. Waar moet dat toch heen.

Als het echt echt zwaar was, dus niet verdraaid/verzwaard door de media, een C6 of eXplod of dergelijks, dan zou ik zeggen gevangening een paar jaar voorwaardelijk en in die tijd naar een inrichting.

er ervan uitgaande dat het is gebeurd zoals beschreven vind ik het moeilijk om er op een beschaafde wijze te reageren,maar ik vind als ze hem pakken hij de hoogst mogelijke straf moet krijgen dit is niet normaal en schadelijk voor de vuurwerk wereld.mijn hart zegt toch dat ze hem moeten straffen volgens sharia wetgeving maar hier spreekt puur mijn woede

Tsja, de titel lijkt me een beetje overdreven. Als je het artikel goed leest staat er dat het vuurwerk nooit aangestoken is. ("Wilde aansteken")
Of er dus uberhaupt sprake is van boze opzet lijkt me maar zeer de vraag.
Natuurlijk is het sowieso dom om een jochie van 5 vuurwerk af te laten steken, maar zou toch graag wat meer details horen voordat ik m'n onderbuikgevoelens laat spreken...

Wou t eerst niet lezen. Toch gedaan en zit me gewoon op te vreten hier. Wat een achterlijke malloot zeg. Ik hoop echt dat ze die malloot te pakken en krijgen en hem flink aanpakken. Dit is toch echt niet normaal meer. Waar moet dat toch heen.

Ik sluit me hier bij aan. Als je die titel ziet dan heb je al geen trek meer om het te lezen.

Deze kerel is compleet gestoord en moet een flinke behandeling + een zware straf hebben.

Ik hoop dat ze hem pakken. Dit is helemaal van de zotte ! :bonk:

Dit zijn dezelfde journalisten als die beweren dat je met een nitraatbom een auto kunt opblazen. Ik geloof er niks maar dan ook echt NIKS van. Ook van die berichten dat iemand zonder reden een vrouw neerslaat of een aanslag pleegt op een huis met vuurwerk, ik geloof er niks van. Meestal zijn dat volgens mij gewoon wraakacties. Mensen doen niet zomaar iets zonder reden.

Dat er iets is voorgevallen geloof ik wel maar wat er precies is gebeurd wil ik nog weleens van alle partijen horen in plaats van alleen dit stukje sensatietekst. Het probleem is alleen dat je hier nooit meer iets van hoort omdat het niet belangrijk genoeg is en het natuurlijk niet de bedoeling is dat na ieder opgeblazen bericht openbaar blijkt dat er geen zak van klopte.

Tja, hier kun je helemaal niets zinnigs over zeggen.
Wat moet er in je hoofd om gaan om dit te doen zeg.
Wat een schokkend nieuws!

Ik las het ook net waar gaan we heen met z'n alle?? En dit zijn die gekke die het voor ons verpesten hé

Waar gaat dit over joh, hier kan ik echt boos om worden.
Als het mijn broertje van 5 was geweest had ik die gozer m'n huis im getrokken.
De rest laat je maar aan je fantasie over.

Dat wil ik best geloven gezien je Avatar.:D
Maar even zonder dolle, wat een drama dat dit nu ook al gebeurt. Het moet echt niet gekker worden.:bonk:

Tuurlijk weten we het fijne van dit verhaal niet maar dat iemand al uberhaupt op de gedachten komt om zo iets uit te halen met een kind van 5.Hoe ziek kun je zijn :angry:

Back
Bovenaan