Klachten vuurwerkdemonstratie Lesli 29 juni 2013.

Tja en als je dan iets afsteekt een mooi blok ofzo (en ik vind trouwens dat je dat niet zou moeten doen)waarom dan rond 1 uur nachts .
Kijk niet iedereen heeft vakantie mensen hebben hun nachtrust nodig voor werk etc op deze manier maak je meer vuurwerk haters dan vrienden.

Tja en als je dan iets afsteekt een mooi blok ofzo (en ik vind trouwens dat je dat niet zou moeten doen)waarom dan rond 1 uur nachts .
Kijk niet iedereen heeft vakantie mensen hebben hun nachtrust nodig voor werk etc op deze manier maak je meer vuurwerk haters dan vrienden.
Dat is ook zo, maar dat is ook met mensen met een "niet zo stille" auto of motor die om 2 uur 's nachts "even" het gas open trekken op een dijkweggetje.

Het idee van "ik ben weg voordat ze me gevonden hebben" doet gekke dingen met mensen.

Heey fernando93 niet zo schijnheilig he :wink:

Maar goed, ik mag hopen dat de liefhebbers niet de oorzaak waren van het extra geknal.
Anders ben je in mijn ogen niet liefhebber waardig.
Maar goed wel vervelend voor lesli.

Waarom schijnheilig. Voor mij zijn de betere Nederlandse knal blokken hard zat. Als ik wil kicken op een knal heb je hier nog van dat ouderwets Carbid schieten. Dus tja vandaar nooit ook gegrepen naar illegaal vuurwerk. Vuurwerk afsteken op tijden dat het niet mag tja dat wel is vaker op de camping bij mij ouders haha. Dus ben nog niet totaal een heiligboontje :P

Dit is toch wel balen hoor! In eerste instantie deed het verhaal me denken aan de klachten na de winkeliersdemo van Rubro vorig jaar. Altijd k## om over dat soort dingen te lezen, vooral als een importeur er ook nog eens alles aan doet om voor ons de deuren open te zetten.

Maar toen ik las dat het juist om klachten gaat over knallen die een flinke tijd later tot zelfs midden in de nacht waren, dan begrijp ik wel dat burgers een optelsommetje maken maar vind ik het tegelijkertijd toch wel wat ver van ze gezocht. Maar goed, al te vaak moeten we helaas dit soort berichten lezen of horen. Slim van Jasper om meteen die Tweet eruit te gooien!!

achja wij nederlanders klagen overal over toch :) Staan we als volk bekend om En nee ik ben geen anti nederlander. Ben zelf ook nederlands en een orginele Bossebol :P

En zo zie je maar weer hoe dom half nederland is. Denken ze echt dat bedrijven prof spul afsteken in een woonwijk op zulke tijden :P.

Zo jammer weer dat mensen zich niet kunnen inhouden. Zeker als je al bij een demo bent geweest.. Zulke lieden beseffen niet dat ze een volgend evenement daardoor op de locatie wel eens in gevaar kunnen brengen door dat het door toedoen van dit soort gedonderd niet meer door mag gaan.

Je verdraaid de boel. Uit "onderzoek" is gebleken dat het niets met deze demonstratie te doen had dus waarom verbieden of verplaatsen? Het zijn de domme die het verschil niet kunnen of willen zien. Want dan zou een TT-Assen ook verboden moeten worden omdat ze met 230 er naar toe scheuren

Back
Bovenaan