Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks deze zocht ik nog. Had hem vorig jaar ook voor deze prijs ongeveer alleen helaas in beslag genomen toen€169 in Goirle
En wat ook een voordeel is van die pangu is dat als je tijdens het stoken honger krijg je makkelijk binnen ff een oliebol naar binnen kan werken.Kan je beter voor scream van pangu gaan, die is maar 129 euro.
Thanks!! Voor die prijs het overwegen waard!€169 in Goirle
Als de keuze er is dan is het makkelijk, zonder twijfel de Kingsmen! Als je die niet kunt krijgen dan kan de Pangu Scream een optie zijn maar dan nog zou ik eerder gaan zoeken naar een Screaming Vulture.Kan je beter voor scream van pangu gaan, die is maar 129 euro.
Vanwaar die keuzes bij jou knetter?Als de keuze er is dan is het makkelijk, zonder twijfel de Kingsmen! Als je die niet kunt krijgen dan kan de Pangu Scream een optie zijn maar dan nog zou ik eerder gaan zoeken naar een Screaming Vulture.
Ja mee eens!Omdat de Kingsmen een heerlijke fluit heeft en ook nog behoorlijk goede boeketten, hij start vanaf het begin met salvo's in een lekker tempo en dat spreekt mij meer aan dan de opbouw van de Screaming Vulture en de Scream.