Killer Crossette

lol, wat een ongelofelijke bagger is dat zeg op dat filmpje. Mag inderdaad hopen dat het iets beter gesteld is met de rest van de voorraad.
greetzzz

Dat ziet er niet goed uit Vuurwerkpro. Op de film van Anihalas vind ik hem dan weer erg goed overkomen. Misschien een vochtprobleem omdat het zo ''plopt''? (nog minder plop dan een crosette normaal doet :p)

Ik heb de onderstaande film al eerder gepost, maar heeft iemand deze batch nog gehad met drietrapsfluiters i.p.v. hummers?

Een stookmaat had hem gekocht en ik was niet erg overtuigd. Het was de versie met hummers. De crossettes presteerden wel wat beter als bij Vuurwerkpro het geval was, maar soms leken het wel gekleurde peony effecten. Bij een crossette horen er 4 lichtkogels vrij te komen, maar bijna elke keer waren er 6 en in de meeste gevallen zelfs 8 of meer lichtkogels te zien na de 'plop'.

Ik heb de onderstaande film al eerder gepost, maar heeft iemand deze batch nog gehad met drietrapsfluiters i.p.v. hummers?

Een stookmaat had hem gekocht en ik was niet erg overtuigd. Het was de versie met hummers. De crossettes presteerden wel wat beter als bij Vuurwerkpro het geval was, maar soms leken het wel gekleurde peony effecten. Bij een crossette horen er 4 lichtkogels vrij te komen, maar bijna elke keer waren er 6 en in de meeste gevallen zelfs 8 of meer lichtkogels te zien na de 'plop'.

Dat is idd niet de bedoeling bij een crosette, Jordi. Jammer want er zijn zo weinig cakes die écht goede crosettes hebben.

Gewoon de sky splitter kopen van lesli, kost wat maar daar krijg je dan ook top crossetes voor terug in een variateit aan kleuren.

Een cake waar ik niet zo'n goede verhalen over lees maar voor een mooie prijs bij Haokan te vinden vorig jaar heb ik toch de gok genomen en ik vond hem erg tof. Sowieso vindt ik zowel hummer als crosette beide toffe effecten en dat gecombineerd in een waaier is gewoon top. Ik merk dat het sowieso leuk is om af te wisselen tussen I shape en waaiers en dan zo'n cake tussen al het geweld is lekker voor de afwisseling. Ik zou hem zo weer kopen, alleen al om hem dan wel met landscape op beeld te krijgen.

Ook ik ben afgelopen jaar positief verrast door deze cake. Ik vind het zelf ook altijd leuk om ter afwisseling wat rustige cakes te schieten. Voor dat doel is deze prima geschikt. Als je objectief naar de crossette kijkt, zijn deze niet sterk uitgevoerd. Maar de combinatie van Fan-shape en hummers in relatie tot de prijs (voor een appel en een ei bij Vuurwerkoutlet) vind ik hem zeer geslaagd en zou ik hem zo weer nemen.

Laatst bewerkt:
Helemaal eens inderdaad! Vrij matige crosette, maar combinatie met hummer en dito prijs maakt het een mooie aanvulling op de collectie.

Back
Bovenaan