Kick-off Renovatie boulevard Scheveningen

RedBaron

Pyroworld
De boulevard en het strand van Scheveningen zijn dringend toe aan een opknap beurt. Wat is er dan beter om dit 3 jarig durende project van start te laten gaan met een vuurwerkshow.

Het was een kort maar krachtig dagvuurwerk met 19 posten verspreid over 500 meter. Het vuurwerk werd verzorgd door Laser Fireworks.

wat fotos van de setup:

IMG_9738c.jpg

IMG_9703c.jpg

IMG_9696c.jpg

de posten die klaar liggen om te worden getransporteerd naar het strand

IMG_9713c.jpg

de posten die klaarliggen voor de show

IMG_9717c.jpg

de midden post met de nodige waterbommen

Natuurlijk heb ik ook eenb video gereed staan van dit korte vuurwerk. en deze kun je hier bekijken:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Veel kijkplezier! :)

Zo jack geweldig man wat een show heerlijk die salutes ook op het eind:D. Nog even vraagje dit liedje komt me heel bekend voor uit ene oud alpeco promo filmpje. Wat is de naam ook alweer van de muziek?

Jammer dat de gemeente Den Haag niet een paar uurtjes kon wachten met het vuurwerk.
Verder goed gefilmd Jack, het valt niet mee om een 500 breed vuurwerk een beetje normaal te filmen.

Jammer dat de gemeente Den Haag niet een paar uurtjes kon wachten met het vuurwerk.
Verder goed gefilmd Jack, het valt niet mee om een 500 breed vuurwerk een beetje normaal te filmen.

Ja dat vonden wij dus ook Frits. Maar ja de opdrachtgever bepaald in dit geval. Verder vond men het ook persee nodig om 20 minuten eerder al te beginnen. Kennelijk hadden de heren bobos het te koud ofzo. Dit vond het toegestroomde publiek niet echt lollig.

Want ik stond nog in de regie trailer van Hayo. Toen opeens geroepen werd dat het nog 1 minuut duurde voor de show zou starten.. Nog nooit zo snel mn camera weten op te tuigen.. om vervolgens nog in diezelfde minuut 250 meter door het strand te moeten ploegen richting mn plek te haasten waar ik zou gaan filmen.

Muziek stuk heet: Epcot - Reflections of Earth

Back
Bovenaan