Kerstshows 2011

Torrr

VWC lid
Plaats hier je foto's die je hebt gemaakt bij en van een kerstshow 2011, ik zal meteen aftrappen omdat ik vandaag 30 september met een temperatuur van 25 graden naar de eerste kerstshow ( tuincentrum De Driesprong in Zoetermeer ) van dit jaar ben geweest :wink:

Eén voordeel. Je hebt met deze temperatuur geen neiging de boom in de hens te steken om je lekker op te warmen, zoals je dat mogelijk wel hebt na kerst hehehehe.

Leuke foto's ouwe. Driesprong ben ik ook nog wel eens geweest :)

Nog iets leuks gekocht en waren er nog opvallende nieuwtjes te vinden?

Hij was nog niet open, ik ben ergens tussendoor geglipt en stond gewoon foto's te maken tussen de jongens die aan het opbouwen waren. Was wel even humor :p

Boefje :D
Was woensdag ook even bij de 3sprong en men was nog drukker bezig.
Wat ik begreep zijn ze morgen "officieel" met de kerstmarkt open.

Heb je toevallig ook de snoeptafel gezien?
Zag er erg zoet uit :bonk:

Gr. Teejoo

Nope, ik heb de snoeptafel niet mogen aanschouwen. Geen probleem dat komt morgen of anders zondag vast en zeker.

Maandag zaten we nog op het terras, gisteren konden we al weer kerstballen kopen. De herfst wordt overgeslagen, zo lijkt het als je rondloopt op de kerstmarkt in tuincentrum Van den Hurk in Culemborg.

Het lijkt alweer december aan de Culemborgse Honddijk. Buiten staat ook al een week lang een oliebollenkraam. Binnen in het tuincentrum puilen de tafels en rekken uit met kerstspul. Sommigen snakten ernaar. 'Ein-de-lijk mag het weer, die kitsch van kerst.'

De kerstliefhebbers scharrelen nog wat schuchter rond in de zee van lichtjes. Ze snappen best wel dat het belachelijk vroeg is, maar tuincentrum Van den Hurk is er altijd als een van de eerste bij in Nederland. En dan vinden ze dus ook dat het mag. 'We komen toch alvast maar even kijken,' zegt een van de bezoekers in het AD.

Zes huizen
'Het is eigenlijk absurd,' zegt Dieta Koot. 'Het is vooral oriënteren geblazen. Er is nog tijd zat om in de verleiding te komen,' lacht ze. 'Elk jaar koop ik toch wel weer voor zo'n 500 euro aan spullen. Mijn zolder ligt vol. Ik heb spullen genoeg om zes huizen mee te versieren.'

Kerstgekken
De medewerkers van Van den Hurk zijn vooral trots op de entree van de markt. Hij is 'koel groen', zoals ze het noemen. Er lijkt een laagje poedersuiker op te zitten. Trees Cornelissen (60) smúlt ervan. Zij en haar twee vriendinnen zijn echte kerstgekken. 'We zijn er het hele jaar mee bezig,' vertelt de Aalsmeerse, voor wie de vroegste kerstmarkt van Nederland toch al de tweede is die ze bezoekt. 'We zijn al op een kerstmarkt geweest in Ekeren, in België. We gaan álle kerstmarkten af. Het is een uit de hand gelopen hobby. Ik heb thuis een hele kerstschuur vol met spullen.'

Lees meer in het AD (Redactie)

bron

Zo ik heb ze gisteren ff gemaild, dit met de vraag als ik daar binnenkort even wat foto`s mag komen maken. ( verkoop ruimte, bunker enzo )
Als dit door gaat komen ze natuurlijk online.

GR stefan

Zo ik heb ze gisteren ff gemaild, dit met de vraag als ik daar binnenkort even wat foto`s mag komen maken. ( verkoop ruimte, bunker enzo )
Als dit door gaat komen ze natuurlijk online.

GR stefan

Dit topic gaar over kerstshows Stefan en niet over vuurwerk en bunkers en buiten dat heeft de driesprong een eigen topic voor dat alles.

Heerlijk topic arjan kom weer helemaal in de stemming.
Hier in de buurt beginnen de tuincentrums ook weer met opbouwen. Zal is kijken of ik binnenkort ook wat foto's kan schieten:D

Vooruitblik op de kerst

Intratuin Hilversum is hard bezig met de opbouw van de kerstshow. Bent u ook al een beetje nieuwsgierig wat de trends zijn dit jaar ?

Voor u alvast een kleine blik vooruit.

U bent van harte welkom om inspiratie op te komen doen
mm

mm

Misschien interessant voor de heren uit het Gooi?

bron

Maandag zaten we nog op het terras, gisteren konden we al weer kerstballen kopen. De herfst wordt overgeslagen, zo lijkt het als je rondloopt op de kerstmarkt in tuincentrum Van den Hurk in Culemborg.

Van deze winkel zit ook nog een vestiging in Tiel.
Zal de advertentie wel even scannen uit de Zakengids/Stad Tiel.
Ze adverteren al een paar weken met hun kerstshow.

Zal ook wel even kijken bij de Tuinwereld in Kerk Avezaath (Gemeente Tiel) of zij ook al kerstmarkt hebben....

Back
Bovenaan