Kamuro King

En niet te vergeten dat dit soort ellende juist vuurwerk een nog slechtere naam bezorgt!
Moet je voorstellen dat je nooit iets met vuurwerk doet, je besluit om een keer je nieuwsgierigheid te laten winnen en koopt(naar aanleiding van het mooie uiterlijk, de teksten enz.) deze box. Voor een toch behoorlijk bedrag...
Je steekt hem aan terwijl de buurman net een mooi 500gr potje van bonfireworks ofzo heeft aangestoken. plof plof pff wieuw... Daar sta je dan.. Ik weet wel ik zou meteen op een vuurwerkverbod stemmen! haha..

Mijn mening is dat Weco hun goede naam te grabbel gooit op deze manier.
Ze hebben oh zo'n goede naam en staan bekend in heel europe en verder.
Maar op deze manier meer marktaandeel te krijgen gaat ze niet lukken op deze manier.

Weco kaufen? Nein,nein,nein,Lacherlich! Om het maar eens duits uit te drukken. Stop astublieft met het fabriceren van dit soort meuk,wij trappen er niet meer in!

Het valt me op dat alle kritiek zich toespitst op deze ene bak, die inderdaad wel de kroon spant. Maar naar mijn mening was de hele demo van een bedenkelijk nivo. Weco heeft heus wel een paar aardige cakes, maar als je ze hier moet kopen tegen prijzen die gemiddeld tweeënhalf keer zo hoog liggen als in DL, tsja....
Maar met de geschoten artikelen van Pro Line was het echt niet veel beter gesteld, naar mijn mening. Geen vernieuwende effecten zoals bij Royal; matige bursts, terwijl Pro line juist bekend staat om de knallen; onregelmatige en kleine effecten, en desondanks ook hier torenhoge prijzen.
Ik heb nog maar twee demo's gezien, heb dus ook maar weinig vergelijkingsmateriaal. Maar ik vond het verschil groot, erg groot.
En dan begrijp ik de strategie van zo'n groot bedrijf als GBV dus niet. Of zouden alleen de freaks maar afhaken?

Ik weet wel dat GBV met de proline lijn een publiek heeft wat niet erg open staat voor andere merken. Die rijden elk jaar weer naar de proline dealer.

Ik weet wel dat GBV met de proline lijn een publiek heeft wat niet erg open staat voor andere merken. Die rijden elk jaar weer naar de proline dealer.

Ben achteraf erg blij, dat ik naar Wolff en later naar Marijn en Royal ben overgegaan.
Wat Bert Vischer ooit zei: Helemaal niks!

Ik vindt de pot niet erg aantrekkelijk,
wel kwa uitstaling maar kwa innerlijk is het voor mij HO!

Ik ben het volkomen met de freaks eens! AFZETTERIJ!
Vooral met de prijsverhouding van Duitsland waar je dit product gewoon in de supermarkt kan kopen voor 3 tientjes.
Dan vindt ik het prima(Y)

Vind het zeer jammer ... Heb deze bak dus wel gekocht.. Had beter eerst de berichtgeving hier moeten lezen.. Niet alleen vond ik de Kamaruking zeer slecht (hij kwam niet eens overeen met het filmpje) Duurde weliswaar langer, maar vond de effecten matig en dus is de kwaliteit/prijs verhouding zeer slecht.. Deze koop ik never nooit meer.. Ik koop overigens nooit meer vuurwerk van Weco.. Dit alles is me zeer slecht bevallen..

Back
Bovenaan