Kamuro King

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: 7373
Artikelnaam: Kamuro King
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 94
Effectomschrijving: 94 schots batterij. Megaveel effecten van zilveren, blauwe, groene, gele en rode boeketten tot crackling tails.
Tijdsduur: nnb
Stijghoogte: nnb
Verpakkingseenheid: 1/1
Richtprijs: €89,50

Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kamuro_King_7373.JPG

Kijk, dat is nu oa. de reden waarom er toch nog mensen zijn die liever een professionele blok kopen voor dat geld i.p.v. dit ding. Ik wordt er echt niet goed van wat ze durven te vragen voor zo'n bakkie. Bah!

Na het zien van het filmpje wordt ik er zelf ook wel een beetje verdrietig van.
Ik snap dat men steeds verder wil en ook over de grenzen gaat kijken,Maar of het dan zo verstandig is om dat in dit overtollige vuurwerkwettenland te doen?
Ik ben zelf van mening dat Weco afbraak doet aan hun goede naam.

Ik denk dat Weco NL gewoon gebruikt als proeftuintje.
Kijken hoe het hier aan slaat en dan voor 1/3 van de prijs aanbieden in Duitsland. Op die manier trekken ze uiteindelijk dan juist de kaaskoppen naar Duitsland toe ipv dat ze hier dik centen pakken. Anyways, WEco wint.

Oftewel, hele slimme zet van ze.

Ik denk dat Weco NL gewoon gebruikt als proeftuintje.
Kijken hoe het hier aan slaat en dan voor 1/3 van de prijs aanbieden in Duitsland. Op die manier trekken ze uiteindelijk dan juist de kaaskoppen naar Duitsland toe ipv dat ze hier dik centen pakken. Anyways, WEco wint.

Oftewel, hele slimme zet van ze.

Ik ben het helemaal eens dat dit product niet voor de echte vuurwerkliefhebber is en te duur qua prijs kwaliteit. Zelf als verkoper zal ik er nooit achterstaan.

Met kaaskoppen naar Duitsland trekken ben ik het niet eens. GBV is met Weco samen gegaan en dat zie je terug aan de artikelen, het Pro Line gehalte is erg hoog vind ik. Uiteindelijk zal Weco hier als winnaar uit de bus komen en een groot marktaandeel in Nederland gaan krijgen waardoor de prijzen toch zullen gaan zakken.

Weco is met stip de grootste importeur van Europa. De importeur die op de 2e plaats staat zit daar ver onder.

www.isandra.nl
Cees

Haha, normaal ben ik niet zo super negatief over cakes. Maar over dit schattige bakje van 90(!!) euro kan ik zo een a4 vol schrijven...
Ik houd het hier maar even op afzetterij, zonde van hun goede naam en sneu voor de mensen die erin trappen!

Wat een "flubberding", er zit niet eens geweld in dat ding en dat ze er dan nog 89,95 euro voor durven te vragen is ronduit schandalig.
Nee hiervoor koop ik liever een paar 500grams blokken van een lagere prijsklasse en verbind ik die door tot 1 groot blok, daar heb je veel meer plezier van en is bovendien nog spectaculair ook.

dit is toch gewoon de mega box van GBV???
maar het is idd gewoon afzetterij dit, erg jammer voor de mensen die het kopen en denken een mooi ding in huis gehaald te hebben.

je wordt gewoon spontaan verdrietig als weco dealer als je dit blok schiet op de demo en je jouw klanten naar de concurrent ziet stappen

Ik wist niet dat karton zo duur was tegenwoordig
ronduit belachelijk dat ze dit voor die prijs durven te verkopen.
ik heb lege pakken melk gezien die beter presteerde dan dit "blok"

Laatst bewerkt:
Hahaha, dan wil ik wel eens weten waar jij je melk koopt :p

Maar dit is voor die prijs inderdaad niet best zeg. Redelijk standaard effecten met de burst van een splitting comet zo te horen... Geen reclame voor Weco :bonk: Geef mij maar de echte Camuro King !!!

In mijn ogen een typisch gevalletje van een imposant uiterlijk en zeer matige uitwerking. Mijn zwager is zon type die deze "box" wel zou kopen, het ziet er groot uit en het is duur. Dus dan zal het wel een spektakel worden. Zo zijn er veel meer mensen, die kijken naar prijs en uiterlijk. Het staat natuurlijk "stoer" als je met deze papierfabriek naar buiten loopt:p

Zo "stoer" als je je voelt wanneer je ermee naar buiten loopt,zo een loser voel je je als je um hebt afgestoken! Wat een flut dat hele Weco, om te janken!:cry:

Men zou een keuring moeten hebben die de producten naast oordelen op veiligheid, ook oordelen of het de consument niet oplicht.
Want kom op zeg, dit is toch te treurig voor woorden.
Vraag me af of dit wel 500 gram is, volgens mij gewoon 200 gram:bonk:

Goede zet van Weco om in Nederland te gaan verkopen, alleen ik denk dat dit niet de juiste manier is. Jammer maar helaas de Weco collectie is gewoon slecht als je naar de prijzen kijkt. Heel slecht.

Na het afsteken van dit kreng, ga je toch in een hoekje zitten huilen.
Met een gevoel van, zo voelt het om genaait te zijn......
Tjonge tjonge wat een zooi zeg!

Back
Bovenaan