Kampen hoort klagers jaarwisseling

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De gemeente Kampen start een klachtenprocedure om inwoners van de wijk Hagenbroek te horen.

De wijkvereniging Hagenbroek heeft in een brief aan de Nationale Ombudsman haar ongenoegen geuit over het verloop van de afgelopen jaarwisseling.

Ook de burgemeester zal worden gehoord. Volgens de vereniging werd de wijk tijdens de afgelopen jaarwisseling met hekken hermetisch afgesloten en konden jongeren ongestoord vuur stichten en met melkbussen schieten. Veel inwoners konden daardoor de wijk niet in of uit. De vereniging heeft niets tegen de viering van de jaarwisseling, maar eist dat de veiligheid gewaarborgd blijft. De ombudsman heeft de klacht bij de gemeente neergelegd. Een onafhankelijke klachtenbehandelaar wil nog voor 24 september een advies uitbrengen, aldus de gemeente.

Bron: Rtvoost.nl

Thanks voor het bericht,
Maar oww wat triest weer, dr zal 1 straat zijn geweest waar de auto`s er niet door konden rijden, en dan gelijk zo klacht indienen.

Misschien sluiten ze dan meteen alle herrieschoppers in één keer op door ze gewoon meteen te omringen met hekwerken? :p

Snap het niet hoor. Straks is dit niks meer dan aanstellerietus van die stomme bewoners. En worden ze opgesloten, ik bedoel, dat maakt alles alleen erger. Mhh, serieus, soms vraag ik me af waar we door geleid worden in deze wereld, want echt, een hoog iq kan je deze actie totaal niet noemen:S

waarom sluit je überhaupt een hele wijk af??????

Ik vind het wel een heel drastische maatregel, ik zelf zou waarschijnlijk ook op mijn achterste poten staan mochten ze hier de complete wijk gaan afsluiten. Vreemd dat we pas nu iets hierover horen trouwens !
Hele slechte actie van de burgermeester van Kampen.

Ik woon zelf 16 km van kampen en melkbus schieten en openvuren is al jaren een traditie in de regio. Bij ons wordt het plein altijd afgezet om melkbus te schieten. Het is maar net waar en hoe je als gemeente een plek vrijmaakt voor dit.

Zo doen we dat bij de binnenhaven: :p
img_0417_500.jpg

Back
Bovenaan