Kampen 16-08-2008

moontan

VWC lid
Waar: Kampen
Provincie: Overijssel
Wie: Action Fireworks
Tijdstip: 22.30 uur

Stripspektakel en afsluitend Vuurwerk. Volop kraampjes met stripboeken!
Locatie van het evenement: Centrum Kampen,

Organisator, eigenaar of management
Organisator/management: Steck Kampen
Adres: Burgwalstraat 10
8261HK Kampen
Telnr.: 038-3337279

Geopend
Geopend op: 16-aug-2008
Tijden vanaf: 10:00 tot: 22:00
Het Vuurwerk begint om ca. 21.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten.

Iemand meer informatie over deze vuurwerkshow die 45 minuten gaat duren?

http://www.vvvkampen.nl/index.php?m...pspektakel en afsluitend Vuurwerk&nawid=96779

Laatst bewerkt:
Zooo die is vroeg bekend! 45 minuten is niet niets jongens. Zou wel wat meer willen weten van deze show.

Afsluitend van een stripmarkt, nou zal dat zo'n groot budget hebben?

Dat is heel mooi, hier zullen we zeker bij zijn. Vrijwel elk jaar word het 'spektakel' afgesloten met vuurwerk, het spektakel zou ook best bekend zijn buiten kampen, ik zelf vind er niks aan :p

Nog even wat informatie. (denk dat het ongeveer hetzelfde word als vorig jaar, toen het ong. 30 minuten duurde)

Begin met flash salutes, en dan steeds blokken / shells tot 4" door elkaar heen. Worden erg veel blokken gebruikt. En dan als finale natuurlijk veel shells, snelle blokken en volgens mij ook wat salutes.

Hier nog even het filmpje van vorig jaar, toen ter afsluiting van Sail, in April.

http://photos.pyroworld.nl/data/777/Afsluiting_Sail_Kampen_Hardix_9_april.zip

Nou vanavond is dus deze show:p

Nog mensen die van plan zijn hier te komen?

Ik denk dat ik ga proberen foto's te maken.:)

'K heb nog maar even een 'plaatje' gemaakt van de locatie, misschien wel makkelijk:wink:

vuurwerkvf5.jpg

Is dit wérkelijk 45 minuten ?!

45 minuten lijkt mij ook een beetje sterk. Zoals je misschien weet, woon ik in Kampen. Deze vuurwerkshow is er als afsluiting van alle zomerevenementen; de KamperUi(t)Dagen, & het Stripspektakel wat nu gaande is in Kampen. Afgelopen jaar was het een show van 30 minuten, met shells en héél veel blokken. Het zou best kunnen dat ze dit jaar 45 minuten doen, maar ik denk dat het weer rond de 30 minuten zal gaan worden, desondanks zal het vast weer een hele mooie show worden:p Ik & Tim zijn in ieder geval aanwezig.

O ja, zal om een uur of 7 ofzo ook even gaan kijken bij de opbouw, en natuurlijk wat foto-tjes maken, die ik hier dan nog even zal plaatsen.:)

Ook nog salutes, en véél hvk blokken:)

Een maat van mij, waar ik mee hier heeen ga, wil trouwens wel filmen:) kan die vast wel:p

Laatst bewerkt:
De rest van de foto's: (was trouwens mijn 1e keer foto's maken, wat vinden jullie ervan?:p)

1egh1.jpg

2epf2.jpg

3eag9.jpg

4ewx9.jpg

5euz4.jpg

6eku6.jpg

7ezd4.jpg

8ecw2.jpg

9egv8.jpg

10efy3.jpg

11ehv3.jpg

12ede9.jpg

13eiu3.jpg

14exf5.jpg

15eyp7.jpg

16ean3.jpg

17eai2.jpg

18esv8.jpg

19ebp4.jpg

20enk3.jpg

21eup3.jpg

22eam3.jpg

23egz7.jpg

24euo4.jpg

25eoc8.jpg

26ehi5.jpg

27eia8.jpg

Jammer dat hij geen 45 minuten duurde, maar ondanks dat wat het een mooie
show!:cool:
@ TenJ: Die foto's zijn best mooi gelukt! Heb zelf helaas geen foto's er van.

Back
Bovenaan