Kabinet zwicht: deze jaarwisseling toch landelijk vuurwerkverbod

Daar ben ik ook bang voor, ondertussen zitten we al op een stuk of 15 schoten. En dat alleen nog op coolsingel, kan me nog wel andere plekken bedenken waar het uit de hand gaat lopen

De enige branch die tijdens de Corona bewust de nek is omgedraaid, puur omdat een paar partijen hun zin wil doordrammen (GL en PvdD) en andere partijen (VVD, CDA, D66 en CU) niet de ballen hadden om er wat aan te doen

Ik denk dat je wel kunt stellen dat LINKS alles kapot maakt met hun obsessie voor migratie, EU en klimaatonzin!

Nogmaals: CDA Bruls en CDA Grapperhaus hebben het vuurwerkverbod doorgedramd (met D66 Ollongren) en VVD Rutte sloeg met z'n hamer.

Het is het kabinet VVD/CDA/D66/CU dat (ook mbv PvdA in verleden) al 10 jaar lang dit land sterker heeft verdeeld qua inkomens, en daarbij zorg, onderwijs en politie compleet kapotgemaakt. Door hun is deze pestzooi en duurt ie nog voort. En daar krijgen we nog weer 3 jaar van. Yay.

Laatst bewerkt:
Nogmaals: CDA Bruls en CDA Grapperhaus hebben het vuurwerkverbod doorgedramd (met D66 Ollongren) en VVD Rutte sloeg met z'n hamer.

Het is het kabinet VVD/CDA/D66/CU dat (ook mbv PvdA in verleden) al 10 jaar lang dit land sterker heeft verdeeld qua inkomens en zorg, onderwijs en politie compleet kapotgemaakt. Door hun is deze pestzooi en duurt ie nog voort. En daar krijgen we nog weer 3 jaar van. Yay.

Amen! En hier is geen woord van gelogen

DHR Bruls moeten ze maar is de laan uitsturen als het kabinet ook verstandig is en verder gaan met alleen het OMT. Die man is helemaal verzot op macht en verbieden omdat hij ook weet van de tijdelijke wet covid19 en kan die stampvoetend weer verder alles kapot maken. Dit is gewoon zijn plan van Bruls eerst vuurwerk verbieden en daarna pak ik kerst even af en in het nieuwe jaar kom ik met de avondklok zo is die dikke bal gehakt. Zoals ik al zei veel te machtswellust heeft die man en wil zo belangrijk zijn zonder eigenlijk na te denken over het volk van heel NL. Hij is mede verantwoordelijk op het moment van alle problemen en rellen en gooit steeds meer olie op het vuur. Die man staat echt ver van het volk af.

Op een dag krijg je een keerzijde daar heeft Bruls niet aangedacht helaas en we zien het nu al er komen rellen. Mensen zijn het zat willen weer leven en normaal feest vieren in december waar december om draait gezelligheid. Maar nee in plaats daarvan moeten er weer maatregelen komen en lockdown was dat weer een verrassing nee dikke wijsneus vuurwerk je vreest weer schreeuwerd gauw lockdown doorvoeren. Maar echt deze Burgermeester tevens Veiligheidsvoorzitter is echt gevaarlijk bezig op het moment nu je her en der rellen ziet, maar op een dag gaat het echt goed fout en gaan mensen nog een stap verder maar dat besef heb die niet en dat is zorgelijk. Bruls kijkt niet naar de samenleving wat sommige denken daar is die niet mee begaan. Probleem van hem is hij wil machtig zijn en meer en meer macht hebben in de coronatijd zich belangrijk voelen ten koste van de bevolking en daar staat die heel ver vanaf en zei het net al sluit er ook mee af, op een dag gaat het helemaal verkeerd. Ik krijg nu steeds meer het idee we zien her en der problemen nu al en die man gooit er nog is olie bij op het vuur voor nog meer problemen.

Boven mij staat het ook netjes beschreven. Ik geloof ook niet meer zo in de pandemie. Ik geloof in de zorg opschalen en verdorie gooien constant maatregelen er tegen aan alsof het niks is. Ze gooien overal met miljarden en de zorg heeft het moeilijk en krijgt niets helemaal niets 0,0. Het is helemaal niet meer geloofwaardig inderdaad.

Back
Bovenaan