JW 05 Pluton

moontan

VWC lid
1552.jpg

Artikelnummer: JW 05
Artikelnaam: Pluton
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 7 schoten: Red+Crackling Star wth red tail; 6 schoten Green+Crackling Star with Green tail; 6 schoten Blue + Crackling Star with blue tail; 6 schoten Yellow + Crackling Star with yellow tail
Richtprijs: €12,25 euro,-
Film: Film website XXL Fireworks

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken XXL-Fireworks voor deze informatie

Laatst bewerkt:
Dit zijn toch geweldige prijzen voor zo'n leuke potjes. Diegene die dit verkoopt zal het zwaar hebben tijdens de verkoopdagen.:D

dit is toch maar weer 'n goed voorbeeld van dat je met simpele effecten , en 200gram kruit inhoud , 'n topper van 'n cake kunt maken .
:bye::bye::bye:

Simpel maar goed te noemen! Ik zie alleen niet veel variatie. Na 3-4 schoten veranderd hij licht van kleur maar had er nog iets speciaals in willen zien mocht het (nog een) een topper van Jorge zijn. Een finale misschien? 3-4 schoten te gelijk?

Maar buiten dat, hallo waar praten we over! 12 euro!

Cake schiet lekker snel weg wat ik graag zie plus niet verkeerde effecten.
(Hij schiet een stuk sneller als op het filmpje van Vuurwerkland)
Top cake voor 12.25 Euro.

Simpel maar goed te noemen! Ik zie alleen niet veel variatie. Na 3-4 schoten veranderd hij licht van kleur maar had er nog iets speciaals in willen zien mocht het (nog een) een topper van Jorge zijn. Een finale misschien? 3-4 schoten te gelijk?

Maar buiten dat, hallo waar praten we over! 12 euro!

Er zat weldegelijk een finale in :D. mischien wel eentonig effect, maar wat je zelf al aangeeft voor 12 euro is dit een zeer leuke pot. Ook grote effecten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://blip.tv/file/get/Pigi-jorgePluton792.wmv

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan