Just Perfect

moontan

VWC lid
3156.jpg

Artikelnummer: 3156
Artikelnaam: Just Perfect
Aantal Schoten: 20 Schots
Effectomschrijving: 20 fel rode kometen eindigen in gecombineerde rood met zeeblauwe sterboeketten. Als finale 4 schoten tegelijkertijd van sprankelende glitterboeketten
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 20 m.
Richtprijs: € 9,50
Verpakkingseenheid: 18/1
Foto: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Productfilm 2010

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd wanneer er filmpjes gaan verschijnen, dit lijkt wel een interessant budgetpotje. :)

Adviesprijs : €9.50

Dat klinkt erg nice! Benieuwd of mn dealer ook cakes van Masterblaster gaat verkopen.

Vuurwerkland-Steenbergen, je weet bijna alle prijzen :p Weet je ook die van de fire in the night? :D

:bye:

Gezien op de demo van Beko vanavond.
Voor € 9,50 heb je een leuk potje hier voor.
Effecten: coloured peonies, goede burst en een leuke finale.

deze heb ik overigens gehad erg leuk potje voor die prijs mooie paarse met rode boeketten en de finale was ook wel leuk.

dit is ook erg handig om even een pauze in je showtje te maken, goede, niet te drukke effecten en een mooie finale

Uistekende cake gezien de prijs en de effecten. Jammer genoeg is hij hier niet verkrijgbaar. Alleen Skyline en overig wordt hierzo verkocht van Beko vuurwerk. Jammer want deze zou ik zeker weten mee nemen.

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: 3156
Artikelnaam: Just Perfect
Afmeting: 130x100x120 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 20 Schoten
Effectomschrijving: 20 fel rode kometen eindigen in gecombineerde rood met zeeblauwe sterboeketten. Als finale 4 schoten tegelijkertijd van sprankelende glitterboeketten.
Stijghoogte: 20 Meter
Tijdsduur: 20 seconden
Kartoneenheid: 18/1
Richtprijs: €9,50

Ik wou deze dit jaar gaan kopen maar,hij was uitverkocht.
Ik hoop dat hem dit jaar wel hebben.
Het is een mooie cake voor weinig geld.

-Vuurwerkje2013-

Back
Bovenaan