Jumping Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag nog geen onderwerp over de Jumping Jacks, dus maak ik er maar 1. :)

Jumping Jacks zijn kleine matjes, als je ze aansteekt hebben ze allemaal kleuren en gaan ze spinnen. Het is een soort van klein matje van kleine grondbloemen. ;)

140720silver20jumping20ar9.jpg

En hier een filmpje ervan:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Er zijn nog een stuk meer varianten, vrijwel elke grote importeur heeft zo zijn variant op de Jumping Jack, een stukje vuurwerk dat er uit traditie gewoon bij hoort.
Zo heb je ook de Maxi Jumping jack.

Ik had ze vroeger ook.

Dit jaar had ik een winkel in de buurt met heel veel varianten, maxi- mini en de gewone. En dit ook met wondertollen, weet alleen de naam niet meer.

Deze dingen zijn echt geweldig!!!
Allemaal kleine grondbloemetjes in 1. Kan niet anders zeggen dan super.

Leuk om ze in je collectie te hebben, maar meer dan dat ook niet.

Ze staken bij de Ego Tripper pak, men lievelingsstuff, Helaas is deze uit de winkel gehaald, waarom weet ik niet :(.

ik doe met deze dingen wat mijn vader vroeger met knalmatten deed, los frienelen en afsteken, 1 per keer.
:D

Als je ze los maakt en dan aansteekt dan steek je naar mijn weten een stukje schietlont aan :bonk: of is dit nu visco, lijkt met niet want ze gaan bijna allemaal gelijk aan

loshalen doe ik ook, ik weet dat er schielont o.i.d. aanzit maar het lukt wel als je hem meteen weggooit nadat je em heb aangestoken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan