Julius Caesar

moontan

VWC lid
Veni Vidi Vici ik kwam, ik zag en ik overwon.
Meer hoeven we eigenlijk niet over deze kaars te zeggen. Een Romeinse kaars die als enige in deze lijn een Romeinse naam heeft gekregen, hier konden we niet onder uit.Houd deze kaars beslist niet in de hand, er zit extra knalkruit in.
Netto Kruitgewicht: 34 gr
Aantal Schoten: 5 Schots
Stijghoogte: 30 meter

Filmpje:
http://www.vuurwerk-tilburg.nl/index.php?option=content&task=view&id=120&Itemid=36

julius.JPG

Weer een geweldige naam van Marijn Vuurwerk, vind die erg goed een romeinse kaars die een echte romeinse naam heeft. :D

Leuk bedacht, de kaarsen zijn ook wel goed en veel effecten in de kaars.

Als je deze kaarsen nog wilt moet je ze dit jaar kopen want ze zijn uit het assortiment. Marijn mag de voorraad nog verkopen die ze hebben. De vervangers zijn de kaarsen uit de ongelooflijk krnakzinnige serie :)

dat vind ik jammer, had vorig jaar deze "romeinse kaars" (waren dus 1 van de laatste)
en vond het voor die prijs een leuke kaars, wou hem ditjaar weer nemen maar dat kan dus blijkbaar niet :(

Het lijkt me dat je er voor 3 euro 1tje krijgt.. Mocht het niet zo zijn, dan ga ik ook flink inslaan:p

Ik hoop het wel maar denk het niet inderdaad, omdat ze wel per 6 staan afgebeeld is het wel een misvatting.

Back
Bovenaan