Jos Harmelink Vuurwerk Enschede

Mvuurwerk

VWC lid
Ondanks dat de overheid dit jaar heeft besloten tot een algeheel vuurwerkverbod blijven wij verkopen!

Dit doen we uiteraard met categorie 1 vuurwerk! Vanaf vandaag is onze winkel geopend voor de verkoop van categorie 1 vuurwerk.
Ook zal de showroom weer worden omgetoverd, zoals je dat elk jaar van ons gewend bent.
Onze medewerkers staan dagelijks klaar om je van advies te voorzien of om het vuurwerk direct mee te geven naar huis. De winkel is volledig veilig ingericht op basis van de richtlijnen tegen de bestrijding van het COVID-19 virus. We vragen je vriendelijk doch dringend om een mondkapje te dragen bij je bezoek. Ons adres is Deurningerstraat 274 in Enschede.

Het categorie 1 vuurwerk is al vanaf vandaag te koop in onze winkel en is natuurlijk ook online te bestellen. Wil je wachten met afhalen tot de laatste 3 verkoopdagen van het jaar? Dat kan ook! Bestel kan via www.josharmelinkvuurwerk.nl.

Wij zijn de laatste 3 dagen van het jaar geopend op de volgende tijden:

Dinsdag 29 december 8:00 - 18:00
Woensdag 30 december 8:00 - 18:00
Donderdag 31 december 8:00 - 17:00

Onze winkel is daarnaast de hele maand december open op:

Dinsdag tot en met vrijdag van 09:00 - 12:00 en 13:00 tot 18:00
Zaterdag van 09:00 - 12:00 en 13:00 tot 17:00

Wij hopen je te mogen begroeten in onze winkel ondanks deze bijzondere tijden.
Namens het gehele team van Jos Harmelink Vuurwerk wensen wij je alvast fijne feestdagen en een geweldig 2021!

Oeh! Ik zie bij jullie iets moois!!!

Als ik een bestelling wil plaatsten kan ik alleen maar kiezen uit de laatste 3 dagen van het jaar. Hoe kan ik iets bestellen en dat op een ander moment ophalen. Ik wil dus niet op de gok naar Enschede rijden in de hoop dat het er is. Daarvoor is het toch echt iets te ver....

Hier een bestelling geplaatst.
Ooh lala's, mini Stromboli's en conic besteld dit alles 5x. Kan ze helaas niet eerder ophalen dan de 30e.. Was geen keuze buiten de laatste 3 dagen om..

Op dit moment komt er nog steeds nieuwe voorraad binnen! Wij kunnen ons voorstellen dat je vuurwerk eerder kan of wil ophalen. Op dit moment is er nog voldoende voorraad zoals wat op er in de webshop staat. Als je in de gelegenheid bent dan ben je van harte welkom in de winkel.

Wij kunnen ons voorstellen dat als je verder weg woont dat het lastiger is. Je kunt ons bereiken tijdens openingstijden op 053 435 7228. Ook voor eventueel eerder afhalen!

Bedankt voor jullie belangstelling.

Vanmorgen fijn telefonisch en mailcontact gehad en goede service gekregen. De pakjes mini Stromboli zijn geregeld voor dit jaar. Daarnaast ook nog even een paar pakjes Iconic en Knetterkegels klaar laten leggen.

Aanrader dus voor de inkopen.

Bedankt Jos!

Vanmiddag hier geweest, de Lesli Iconic was helaas op en meer komt hier ook niet meer van binnen begreep ik. Nog wel de Stromboli en de Knetter kegels die ook vrij zeldzaam zijn lagen er gelukkig nog wel, toch niet voor niets geweest dus :)

Laatst bewerkt:
Ik fiets van de week ook wel even langs voor een gezellige babbel :) En natuurlijk even cat1 bekijken :D

Vanmorgen fijn telefonisch en mailcontact gehad en goede service gekregen. De pakjes mini Stromboli zijn geregeld voor dit jaar. Daarnaast ook nog even een paar pakjes Iconic en Knetterkegels klaar laten leggen.

Aanrader dus voor de inkopen.

Bedankt Jos!

Graag gedaan! Goed dat je even hebt gebeld. We doen ons best om alles op voorraad te hebben. We zien je snel.

Vanmiddag hier geweest, de Lesli Iconic was helaas op en meer komt hier ook niet meer van binnen begreep ik. Nog wel de Stromboli en de Knetter kegels die ook vrij zeldzaam zijn lagen er gelukkig nog wel, toch niet voor niets geweest dus :)

Fijn om te horen. Helaas is het een en ander al uitverkocht inderdaad! Het gaat snel met Cat 1 deze dagen ;)

Wellicht weer tot ziens en anders veel plezier met je vuurwerk.

Ik fiets van de week ook wel even langs voor een gezellige babbel :) En natuurlijk even cat1 bekijken :D

Haha, altijd welkom voor een babbel! Kom snel langs want voor je het weet zijn de artikelen die je wil vergeven. Uiteraard hebben we een grote voorraad maar je weet het nooit ;)

Harmelink.jpg

Net weer even een ritje gemaakt, zoals ik ze normaal gesproken aan het eind van het jaar zou maken. Tijdens de verkoopdagen lekker langs verschillende winkels om te kijken, sfeer te proeven, een bestelling op te halen of doelgericht shoppen voor iets wat ik heel graag wil hebben. Overal een gezellig praatje maken over onze hobby en hopen dat je ergens nog een tip krijgt voor de losse verkoop.

Vanmorgen ging ik ook weer even op pad, maar het gevoel was toch anders..... Ik had onderweg het "Christmas station" aan en kon lekker doorrijden. Ondertussen was ik mij al aan het verheugen op het cat. 1 dat ik op ging halen. Mini stromboli, Iconic, knetterkegels.... Een leuke aanvulling op mijn cat.1 collectie. Wie had dat een jaar geleden kunnen denken dat ik daar naar uit zou kijken???

Het is niet zoals het zou moeten, maar om de stemming er voor mijzelf enigszins in te houden en vooral te ontdekken hoe dealers omgaan met de verkoop van cat. 1 blijf ik deze ritjes maken. Het voelt goed dat ze, net als bij eerder bezochte dealers, er ook bij Harmelink iets van proberen te maken.

Het enige dat ik mis zijn de volle winkels, de verkoopruimtes en het bestelde vuurwerk waar ik naar uitkijk. Ik ben er wel uit....

Categorie 1 vuurwerk kan je vergelijken met het drinken van alcoholarm bier. Het lijkt er redelijk op, maar het is toch overduidelijk anders.

Bekijk bijlage 58302

Net weer even een ritje gemaakt, zoals ik ze normaal gesproken aan het eind van het jaar zou maken. Tijdens de verkoopdagen lekker langs verschillende winkels om te kijken, sfeer te proeven, een bestelling op te halen of doelgericht shoppen voor iets wat ik heel graag wil hebben. Overal een gezellig praatje maken over onze hobby en hopen dat je ergens nog een tip krijgt voor de losse verkoop.

Vanmorgen ging ik ook weer even op pad, maar het gevoel was toch anders..... Ik had onderweg het "Christmas station" aan en kon lekker doorrijden. Ondertussen was ik mij al aan het verheugen op het cat. 1 dat ik op ging halen. Mini stromboli, Iconic, knetterkegels.... Een leuke aanvulling op mijn cat.1 collectie. Wie had dat een jaar geleden kunnen denken dat ik daar naar uit zou kijken???

Het is niet zoals het zou moeten, maar om de stemming er voor mijzelf enigszins in te houden en vooral te ontdekken hoe dealers omgaan met de verkoop van cat. 1 blijf ik deze ritjes maken. Het voelt goed dat ze, net als bij eerder bezochte dealers, er ook bij Harmelink iets van proberen te maken.

Het enige dat ik mis zijn de volle winkels, de verkoopruimtes en het bestelde vuurwerk waar ik naar uitkijk. Ik ben er wel uit....

Categorie 1 vuurwerk kan je vergelijken met het drinken van alcoholarm bier. Het lijkt er redelijk op, maar het is toch overduidelijk anders.

Mooie quote aan het eind en volledig mee eens. Fijn dat we in ieder geval onze herinneringen en gesprekken kunnen blijven delen. Vooral, ondanks alle beperkingen, een geweldige dag van maken de 31e. Laten we de traditie dit jaar op een andere maar mooie manier in leven houden.

Leuk dat je even langsgeweest bent en wellicht tot ziens!

Het gehele team van Jos Harmelink Vuurwerk wenst u een gelukkig en gezond 2021. Wij hopen uiteraard dat we aankomend jaar weer voor u klaar kunnen staan met geweldig vuurwerk uit onze collectie.

Bedankt voor het gestelde vertrouwen in Jos Harmelink Vuurwerk en tot zeer binnenkort!

Nadat we in 2020 en 2021 geen vuurwerk mochten uitleveren op de laatste 3 dagen van het jaar is het weer zo ver! Het assortiment compounds is wederom uitgebreid. Ook hebben we nieuwe cakes, fonteinen en Duits vuurwerk toegevoegd. Met een grote selectie uit de bunkers van Lesli voorzien we je van de beste vuurwerk. Alles om knallend 2022 uit te gaan! Ons adres is Deurningerstraat 274 in Enschede.

Wacht niet te lang want ook bij ons gaat het hard. De bunkers zijn uiteraard nog goed gevuld! Kom langs in de winkel om je bestelling te plaatsen of bestel via [B]www.josharmelinkvuurwerk.nl[/B].

Wij zijn de laatste 3 dagen van het jaar geopend op de volgende tijden:

Donderdag 29 december 8:00 - 18:00
Vrijdag 30 december 8:00 - 18:00
Zaterdag 31 december 8:00 - 18:00

Wij hopen je te mogen begroeten in onze winkel zodat we je kunnen voorzien van het beste vuurwerk.
Namens het gehele team van Jos Harmelink Vuurwerk wensen wij je alvast fijne feestdagen en een geweldig 2023!

Het is 2023 en ook wij van Jos Harmelink Vuurwerk zijn weer van de partij. Vanaf begin december zijn we weer geopend om het allermooiste vuurwerk aan te bieden! We hebben het assortiment van Lesli Vuurwerk nóg verder uitgebreid. Van budgetcakes van €9,95 tot de allergrootste compounds. De selectie compounds hebben we dit jaar verdubbeld!!

Bestel snel via onze website: www.josharmelinkvuurwerk.nl

Wees er op tijd bij want het vuurwerk vliegt de deur al uit! Zoals jullie van ons gewend zijn voorzien we jullie van het beste advies en tips en staat veiligheid bij het afsteken voorop!

LET OP! Er is geen landelijke verkoop op 31 december! We starten dus al op donderdag 28 december met de verkoop.

Wij zijn geopend op de volgende tijden:

Donderdag 28 december 2023 van 08:00 tot 18:00 uur
Vrijdag 29 december 2023 van 08:00 tot 18:00 uur
Zaterdag 30 december 2023 van 08:00 tot 18:00 uur

We hopen iedereen te mogen begroeten in onze winkel in Enschede. Wees welkom en kom langs voor al je vuurwerk.

Team Jos Harmelink Vuurwerk wenst jullie alvast fijne feestdagen en een knallend 2024!

Back
Bovenaan